• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan

aaa jag köpte ju den beg ...men hon sa inget till mig om att det varit något fel på bagen...jag jag stog på min parkering med 2 barn och kännde mig apstressad.känner mig skit dum som inte kollade bagen. blir så jäkla sur...räknade lite nyss på det och då har jag betalt 6300 för en 07 cameleon. när jag sålt tillbehören. men kännermig så jäkla sur på denna tjejen.usch

dinana skrev 2008-09-02 08:27:08 följande:
    Finns det ingen garanti på dem? Gå tillbaka till affären och kolla om du kan få en ny...
  • oOrosamarängerOo
    Joddan skrev 2008-09-02 08:29:12 följande:
    En lite fråga....Ni som har "denim edition" bugga cam.Torrfäller den? Eller om den färgar fall den blir fuktigt?
    Nej!
  • Mamma Kråkan

hur hade ni gjort hade ringt henne och påpekat detta eller hade ni ansett att 6300 villket priset blev då jag sålt tillbehören blev är ett bra pris för en 07 cameleon? tacksam för lite råd

JuliaochNelly skrev 2008-09-02 08:31:19 följande:
    aaa jag köpte ju den beg ...men hon sa inget till mig om att det varit något fel på bagen...jag jag stog på min parkering med 2 barn och kännde mig apstressad.känner mig skit dum som inte kollade bagen. blir så jäkla sur...räknade lite nyss på det och då har jag betalt 6300 för en 07 cameleon. när jag sålt tillbehören. men kännermig så jäkla sur på denna tjejen.usch
  • dinana
    Irriterande... själv gav jag 5000 kr för en Cameleon 06, fick då även två fleeceset med vagnen som jag sålde här på FL för 500 kr styck så ma kan säga att jag fick vagnen på 4000 kr =) *ler*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • oOrosamarängerOo
    JuliaochNelly skrev 2008-09-02 08:35:54 följande:
    hur hade ni gjort hade ringt henne och påpekat detta eller hade ni ansett att 6300 villket priset blev då jag sålt tillbehören blev är ett bra pris för en 07 cameleon? tacksam för lite råd
    Hade självklart ringt henne då hon sålt en trasig väska!
  • dinana
    JuliaochNelly skrev 2008-09-02 08:35:54 följande:
    Du kan ju ringa till henne och se vad hon säger. Det kanske är ett fel som är lätt lagat?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Nikas

Ser att många här har Buggy Snuggle. Var köper ni helst? Billigast vore rätt nice.

• Emmsan
    Nikas skrev 2008-09-02 08:56:07 följande:
    Ser att många här har Buggy Snuggle. Var köper ni helst? Billigast vore rätt nice.
    förtsår inte hur ni kan lägga pengar på dem när det är såå lätt att tråckla ihop den själv  
  • Lille Mammsen
    Men har du hört av dig till henne då? Hon kanske missat det själv??
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:33:56 följande:
    Men har du hört av dig till henne då? Hon kanske missat det själv??
    tjeeeena hjärtat hur går det för dej? här e det dött :( fattar inte varför bara ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14