• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:31:51 följande:
    förtsår inte hur ni kan lägga pengar på dem när det är såå lätt att tråckla ihop den själv  
    Mmmm...för den som kan sy & äger en maskin Fis-korv där
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:35:09 följande:
    tjeeeena hjärtat hur går det för dej? här e det dött :( fattar inte varför bara ;)
    Mmmm...inga bugga ägare terrar här....
  • Mamma Kråkan

Pratade med henne själv och hon vart väldigt ångerstfull hon hade själv köpt den beg för 1000 kr men sedan aldrig andvändt den. och inte ens kollat de noga själv då hon köpte den.
    hon bor bara ett stenkast ifrån mig så jag har svårt att tro att hon skulle försöka lura en nå jag betalde 6300 för en 07 i denim som är super fin så det känns faktiskt okej. Jag fick kvittot med på vagnen och jag vet att i den butiken så är dom hjälpsamma så det ska väl inte vara något problem om det blir något med vagnen annars så har hon lovat att hjälpa till. men vagnen går som smort så jag är nöjd Flört

på tal om något helt annat...när det gäller liggdelen. ska man spara den och sedan sälja det som ett paket hela vagnen eller kan man sälja den redan nu? har tänkt behålla denna vagnen tills sonen inte behöver vagn mer. (eller mamma tröttnat ) tänker väl mer på värdet.villket är bäst?

Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:33:56 följande:
    Men har du hört av dig till henne då? Hon kanske missat det själv??
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:35:56 följande:
    Mmmm...för den som kan sy & äger en maskin Fis-korv där

mmm men nu har jag kommit påden ultimata buggysnugglen den blir såå bra fäster den över ryggen på buggan precis som man fäster topptyget sitter som en smäck!!! skicka hit en fleecefint du gillar sa jag tråckla ihop den till dej ;)

föressten hur har det gått med lutande tornet i pisa??

• Mamma Kråkan

hahaha för jag tror min sambo skulle lämna mig om jag gav mig på det...har världens sämsta tålamod

Emmsan skrev 2008-09-02 09:31:51 följande:
    förtsår inte hur ni kan lägga pengar på dem när det är såå lätt att tråckla ihop den själv  
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2008-09-02 09:40:07 följande:
    Pratade med henne själv och hon vart väldigt ångerstfull hon hade själv köpt den beg för 1000 kr men sedan aldrig andvändt den. och inte ens kollat de noga själv då hon köpte den.hon bor bara ett stenkast ifrån mig så jag har svårt att tro att hon skulle försöka lura en nå jag betalde 6300 för en 07 i denim som är super fin så det känns faktiskt okej. Jag fick kvittot med på vagnen och jag vet att i den butiken så är dom hjälpsamma så det ska väl inte vara något problem om det blir något med vagnen annars så har hon lovat att hjälpa till. men vagnen går som smort så jag är nöjd på tal om något helt annat...när det gäller liggdelen. ska man spara den och sedan sälja det som ett paket hela vagnen eller kan man sälja den redan nu? har tänkt behålla denna vagnen tills sonen inte behöver vagn mer. (eller mamma tröttnat ) tänker väl mer på värdet.villket är bäst?
    spara liggdelen svårt att sälja utan du får knappt inget för vagnen då för en separat liggdel med platta o pinnar är svårt att få tag i begagnat
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2008-09-02 09:40:50 följande:
    hahaha för jag tror min sambo skulle lämna mig om jag gav mig på det...har världens sämsta tålamod
    åhh det som är sååå kul ääälskar att sy :)
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:40:23 följande:
    mmm men nu har jag kommit påden ultimata buggysnugglen den blir såå bra fäster den över ryggen på buggan precis som man fäster topptyget sitter som en smäck!!! skicka hit en fleecefint du gillar sa jag tråckla ihop den till dej ;)
    föressten hur har det gått med lutande tornet i pisa??
    OkiDoki!!
    TJH ska hjälpa mig...är på "G" vet ej hur ega/snabba bugaboo e?? Kan inte & vill inte rulla den förns den e OK! Tyr att jag har UJ´n
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:51:37 följande:
    OkiDoki!! TJH ska hjälpa mig...är på "G" vet ej hur ega/snabba bugaboo e?? Kan inte & vill inte rulla den förns den e OK! Tyr att jag har UJ´n
    Man kan ju f-n tro att jag e lite blarig...full när man läser det jag skriver! är dock ej det...men förLITE kaffe har jag fått i mig iallafall
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:54:20 följande:
    Man kan ju f-n tro att jag e lite blarig...full när man läser det jag skriver! är dock ej det...men förLITE kaffe har jag fått i mig iallafall
    haha mnen jag fattar
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14