• Anonym (smslån)

smslån?

Hej!
    Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,
    Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,
    undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?

• Svar på tråden smslån?
  • Anonym (smslån)

men jag kan inte låta bli den pga att jag måste ha min mobil...

• zera

Men TS jag håller med föregående skrivare. Jag skulle nog oxå hellre ta det att den går till inkasso. För det är ingen mening med att lösa ett problem genom att skaffa sig ett nytt. och inasso avgiften är mindre än sms-lån avgiften

• Anonym (smslån)

nej men då stänger dom av mitt abbonemang och det går inte jag måste ha min mobil...

• Miss Lau

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:18:35 följande:

nej men då stänger dom av mitt abbonemang och det går inte jag måste ha min mobil...
    Kontantkort kanske?
  • Anonym (...)

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:16:04 följande:

Ringer du för 2000 i månaden när du vet att ni redan sitter där ni sitter?
    Jag skulle inte rekommendera smslån. Du kanske ska strunta i denna räkningen så länge så att din mobil spärras. Då kan du skaffa ett kontantkort och ha mer kontroll över hur mycket du ringer för.
  • Anonym (smslån)

denna månadsröäkning blev ganska hög ligger mellan 1000-2000

• janne j

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:16:04 följande:

Vad är det för räkning du inte kan betala är det en telefonräkning eller är det en ny telefon du ska köpa, är det det sistnämnda är det minst sagt korkat att ta smslån då är det bättre att låna nån gammal telefon tills du har råd att köpa en ny telefon. Du känner garanterat folk som har någon fungerande telefon liggandes i byrålådan.
  • Anonym (smslån)

det är en telefonräkning..

• zera

Ja kontantkort eller fastpris. Det har ju i stort sett alla mobiloperatörer infört nu. JAg betalar 600kr i månaden och kan messa å ringa nästan hur mycket jag vill.

• janne j

de lär inte stänga ditt kort, i så fall är det för utgående samtal men du kan fortfarande ta emot samtal och det dör du inte av. Skaffa ett refilkort så slipper du få en chock varje gång du öppnar telefonräkningen. Att ringa för 1-2k är väldigt mycket, det tyder på att du har ett dåligt abonemang eller så ringer du typ betalsamtal

Svar på tråden smslån?