Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (smslån)

smslån?

Hej!
    Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,
    Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,
    undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?

• Svar på tråden smslån?
  • Miss Lau

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:21:25 följande:

det är en telefonräkning..
    På 2000 kr!?

Oj, jag ringer för 69 kr i mån, men å andra sidan pratar jag kanske extremt lite i telefon.
  • zera

Men vad är det för operatör du har?

• Anonym (smslån)

jag har 3...

• Anonym (Enfotad)

Ha riktigt usel ekonomi och se dra på sig en telefonräkning på två tusen kronor. Låter inte helt välplanerat och smart.

TS:
    Vad är viktigast - din mobil eller er ekonomi och att få betalningsanmärkning?

• Anonym (smslån)

nu har jag sökt kredit hos swedbank på internet så får jag se men kommer få avslag som vanligt..

• Miss Lau

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:28:21 följande:

nu har jag sökt kredit hos swedbank på internet så får jag se men kommer få avslag som vanligt..
    Ett råd ts, sök aldrig krediter och lån via internet. Ring upp en handläggare eller gå till banken personligen istället, det ger ett seriösare intryck och du har större chans att "prata för dig".
  • Anonym (smslån)

ngn som vet ngn hemasida där man kan söka kredit eller liknande?

• Anonym (smslån)

ngn som vet ngn hemasida där man kan söka kredit eller liknande?

• Anonym (smslån)

ja men nu har jag saökt..

• Anonym (smslån)

ja men nu har jag saökt..

Svar på tråden smslån?