• Anonym (smslån)

smslån?

Hej!
    Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,
    Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,
    undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?

• Svar på tråden smslån?
  • Anonym (smslån)

ja men nu har jag saökt..

• xenaa

herregud! ta aldrig ett smslån. du säger själv att du tagit de innan du gräver dig själv djupare o djupare. avstå från att betala ta smällen nästa månad ist!!

2000kr på en telefon räkning?? Hur kommer det sig att du ringer så mycket?
    jag menar har man de knapert , dålig ekonomi så tänker man på hur mkt man ringer..

♥LEO♥
  • Anonym (smslån)

ja men nu blev det så.

• castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:20:07 följande:

denna månadsröäkning blev ganska hög ligger mellan 1000-2000
    ojjj det va väldigt mycket.. sj jag och min man ringer för 350 kr i mån och då ringer vi mycket till varandra och till bvc och mycket annat .. sen ringer min man desutom till sin mamma och systrar och pappa utomland varje mån och vi ar aldrig haft en sån hög räkning... du måste ha ett jättedåligt operatör.. kulle bytta om jag var du tillkontant. man är mer varsam då
  • Anonym (smslån)

ja men inte lätt nu jag har ju abbonemang och det är inget man bara säger upp så där

• xenaa
    Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:33:48 följande:
    ja men inte lätt nu jag har ju abbonemang och det är inget man bara säger upp så där
    Nä men man kan ha koll på hur mkt man ringer!
    jag har oxå abonnemang och får ringa upp min månadsbelopp visserligen 99 kr men det är lltid nått sen slutar min rälkning på strax över 400kr.
    100 kr är en upphöjdavgift, de ringer man ju inte ens för.

de gäller att hålla koll hela tiden!!
    det bra är att min operatör skickar ett meddelande när jag överstigit 100kr.
    ♥LEO♥
  • Miss Lau

Ok, TS. Nu måste du försöka fixa den här räkningen men sen måste du ha en strategi för hur det inte ska bli samma sak nästa månad, och nästa....

Fundera över hur det är möjligt med en mobilräkning på 2000 kr, vart har du ringt? Kan du säga upp abonemanget, etc? Och brukar du ha en mobilräkning på 2000 kr?

• Anonym (smslån)

nej den brukar ligga under 1000 kr..

• castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:33:48 följande:

köp ett kontantkort du kan ha till tel oh ring på det istället.. sen kan du ringa 3 och be dem spära så att du inte kan överstiga ett vis belopp varje mån så att det inte går att ringa mer om du överstiger, och andvänd kontantkortet då om det är kris och du behöver ringa,
  • zera
    castillo skrev 2008-06-11 10:37:27 följande:
    Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:33:48 följande:köp ett kontantkort du kan ha till tel oh ring på det istället.. sen kan du ringa 3 och be dem spära så att du inte kan överstiga ett vis belopp varje mån så att det inte går att ringa mer om du överstiger, och andvänd kontantkortet då om det är kris och du behöver ringa,
    Jag har jobbat på 3 kundservice och jag vet att man inte kan spärra för ett viss belopp så det är ingen idé att testa.
Svar på tråden smslån?