• Anonym (smslån)

smslån?

Hej!
    Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,
    Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,
    undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?

• Svar på tråden smslån?
  • janne j

Sätt dig ner och gör en budget i tex excel som sträcker sig ett år fram i tiden, där skriver du in alla inkomster samt utgifter i form av räkningar som telefon, hyra, lån, försäkringar osv samt mat m.m. Då får du bättre koll på hur mycket du har i räkningar månad för månad och kan lättare planera din ekonomi och lägga undan pengar för räkningar som kommer kvartalsvis.

I ditt fall skulle jag se över hur mycket du ringer för då du har en så pass hög telefonräkning och sedan drastiskt dra ner på ringandet.

• castillo
    zera skrev 2008-06-11 10:40:58 följande:
    Jag har jobbat på 3 kundservice och jag vet att man inte kan spärra för ett viss belopp så det är ingen idé att testa.
    aha ,,, men man kan lägga ungdan tel och sluta ringa då istället--
  • zera
    castillo skrev 2008-06-11 10:43:04 följande:
    aha ,,, men man kan lägga ungdan tel och sluta ringa då istället--
    absolut =) bara att skaffa tre-kontant och inte använda abonemanget
  • Anonym (dumt)

Jag skulle oxa behova lara mej kontrollera hur mkt ja ringer for...fick mob rakning pa 4500 kr bor dock utomlands o ringer hem till sverige mkt..men det ar inte normalt...suck

• Anonym

Anonym (dumt) skrev 2008-06-11 10:47:48 följande:

Jag skulle oxa behova lara mej kontrollera hur mkt ja ringer for...fick mob rakning pa 4500 kr bor dock utomlands o ringer hem till sverige mkt..men det ar inte normalt...suck
    jag vet en som fick en mobilräkning på 16k och lika mycket på hans hemnummer då den pappskallen hade vidarekopplat den till sin mobil när han var utomlands i 1-2månader.
  • Himmelsblå

Har det ordnat sig för dig?

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 09:58:04 följande:

Hej!Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?
  • Anonym (smslån)

neej önskar jag hade ngn att låna av

• Himmelsblå

har du testat smslån då? Är det kris så är det. Men tänk bara på att du ska kunna betala tillbaka.

Anonym (smslån) skrev 2008-06-12 22:29:56 följande:

neej önskar jag hade ngn att låna av
  • Anonym (smslån)

jag vet ju ej om jag kan betaal tillbaka det, idag fick jag påmminellse

Svar på tråden smslån?