• Anonym (smslån)

smslån?

Hej!
    Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,
    Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,
    undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?

• Svar på tråden smslån?
  • Anonym (...)

Varför måste ni ta lån då?

• Anonym (smslån)

vi försökte föärst ta ett srörre lån på ca 150 tusen för att lösa aööa våra små lån och krediter men får bara avslag. och nu är det så att jag har en räkning som ej är betalad och jag måste fixa den.

• castillo

räntan är hög på ett sånt litet lån. sen desutom är det lätt att falla in i en ond cirkel.. vad ska ni ha lånet till??

• Anonym (smslån)

det är jag som måste ha ett sånt till en räkning

• Anonym (Enfotad)

Att fråga vilket SMS-lån som är bäst är som att fråga vilken fot som är bäst att hugga av, höger eller vänster.

• janne j

Tänker inte moralpredika men det är den absolut sämsta utvägen att ta smslån med tanke på deras ockerräntor. Har ni kollat om ni kan koppla en kredit till erat lönekonto istället, det är en betydligt bättre lösning.

I övrigt så är det väl bara att du sätter dig ner och jämför priser och räntor mellan de olika smslåneföretagen för att se vem som är billigast.

• Anonym (smslån)

ja men en del har ju utan ränta bara en fastavgift?

• Anonym (smslån)

men hur ska vi kunna på ngn kredit?

• castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:00:34 följande:

vi försökte föärst ta ett srörre lån på ca 150 tusen för att lösa aööa våra små lån och krediter men får bara avslag. och nu är det så att jag har en räkning som ej är betalad och jag måste fixa den.
    om ni redan har en massa smålån så är det nog ingen bra ide att ta ett till lån ... låna hellre av en famijemedlem eller en vänn som kanske går med på att ni betalar tillbaka senare, detblir nog väre att ta smålån
Svar på tråden smslån?