• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth
    GRATTIS MARIT!!!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nedina

Grattis Marit!

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Starlet1

Jag är sjuk. Har ingen feber, men värsta huvudvärken och är jätteförkyld. Är ensam med sonen i fm, men nu har svärfar honom och är ute och åker bil med honom. Han är så himla snäll, vet hur jobbigt jag har det på veckorna.

Men jag vet inte hur jag ska göra nu när jag är så här dålig. Om jag borde äta. Kanske borde göra det för kroppens skull. Har ju ändå inte varit så duktig i veckan.

• Starlet1

Nu kom dom hem, Adam somnade i bilen, jag bar in honom och han sover som en stock. Ska också lägga mig lite, för jag är lite förkyld.

• MiniMie

Min underbara prins har gjort de igen.... givit sin mamma en lång, skön och välförtjänt sovmorgon. Han är bara toppen!! =)=) Jag bara älskar fredagar!

Vaknade först 10 över 9..gick upp själv och kolla på barn-tv.. tills nu..då han kom in och väckte mej och sa att "nu är de furkost dax mamma".. *min goa snuttunge*

Idag blir de playdate..äppelpaj (hoppas) och kanske en vända till IKEA..annars får IKEA bli imån. Vill att dagarna ska flyga förbi..snabbt och "smärtfritt".. =)

• Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-12 10:03:37 följande:
    Min underbara prins har gjort de igen.... givit sin mamma en lång, skön och välförtjänt sovmorgon. Han är bara toppen!! =)=) Jag bara älskar fredagar!Vaknade först 10 över 9..gick upp själv och kolla på barn-tv.. tills nu..då han kom in och väckte mej och sa att "nu är de furkost dax mamma".. *min goa snuttunge*Idag blir de playdate..äppelpaj (hoppas) och kanske en vända till IKEA..annars får IKEA bli imån. Vill att dagarna ska flyga förbi..snabbt och "smärtfritt".. =)
    Det låter jätteskönt med sovmorgon. Min kille vaknade kl 7, men nu sover han ju igen, så det är skönt.
  • smarties

Åh, barn med sovmorgon...*vill ha*

Vi har tagit en tupplur på 1½ timma här, Moa sov i sin säng och så jag och lillprinsen i våran stora säng. Mys. :)

Svar på tråden Poppispinglorna