• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    HUr kan du veta detta... låter som vi har en gemensam bekant om detta stämmer, med alla pusselbitar på plats ;)
  • smarties
    Martha skrev 2008-09-09 21:31:17 följande:
    Nja de slogs ju för att de satt på varann typ... funkade inte alls..  men den var ok att skjutsa..  liiite litet liggläge eller viloläge..  finns en scooter på blocket tror jag i ludvika ;) *inte min annons*
    Ja jag håller ögonen öppna :D Tackar :)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-09 20:53:39 följande:
    Föresten vad tror ni om Havannas overall? kommer den å passa hela säsongen? har en till bild i mitt galleri under Havanna bilder :)
    svårt att se på bild men den såg ju ganska lagom ut nu så det är väl risk att den blir urväxt!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-09-09 22:12:16 följande:
    svårt att se på bild men den såg ju ganska lagom ut nu så det är väl risk att den blir urväxt!
    Kolla den andra bilden i mitt galleri oxå..  sen kan du ju komma ut på msn oxå ;)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • copernicus
    Michaela83 skrev 2008-09-09 11:14:47 följande:
    Destinationen är inte bestämd än Men antagligen Rhodos, eller Egypten.. Vill att det ska vara dyk-möjligheter.Bokar inte försen 1-2 veckor innan, och jag åker runt 10-12 okt.. Ska bli skönt att göra nåt själv, och det känna lite halvgalet faktiskt. Men det är det här jag behöver nu.. vara själv och vara lite galen
    ser att du tänkt åka till rhodos och dyka.
    Jag kom hem därifrån förra veckan, hur härligt som helst varmt och skönt.
    Vi pratade om att dyka, både fri och med tub, så vi pratade med ett ställe där de åkte ut med båt en heldag. det kostade om jag inte minns helt fel 60 euro och då ingick inte mat.
    Men vi frågade vad som fanns att se och det var inte mycket alls. Lite fiskar bara, inga koraller eller så. Vi frågade om jämförelse med just egypten och hon sa att det inte gick att jämföra alls, egypten vara bara såååå mycket bättre att dyka i.

Du kanske varit där redan och vet, vad vet jag men iaf...

Skönt iaf att komma iväg!!
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    Men gud vad roligt. Kommer bli dyrt hör jag
  • Starlet1

Var på PoP i Falun igår och köpte en svart overall i stl 86 till Adam. Han blev så himla söt i den, den var lite stor men med uppvikta armar gick det bra. Direkt när den åkt på så försökte Adam ta på sig Foppatofflorna och ville ut

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-09 20:53:39 följande:
    Föresten vad tror ni om Havannas overall? kommer den å passa hela säsongen? har en till bild i mitt galleri under Havanna bilder :)
    Lite kort i armarna kanske, eller. Men annars såg den väl lagom ut?
  • Starlet1

Jag känner mig jätteförkyld. Hade ont i halsen imorse, men sen gick det över med Panodil. Nu börjar jag känna av öronen. Egentligen är jag inte så förkyld, känner mig risig bara. Men kanske är trött.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-10 07:40:46 följande:
    Lite kort i armarna kanske, eller. Men annars såg den väl lagom ut?
    den var nästan så där så den skar in i rumpan.. har lite beslutsångest hur vi ska göra..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna