• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-10 11:33:53 följande:
    den var nästan så där så den skar in i rumpan.. har lite beslutsångest hur vi ska göra..
    Aha, men är hon inte i växartagen nu? Kanske dags för en ny overall då? Jag köpte en jättefin. Fast den var svart. Men fin ändå.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-10 11:35:11 följande:
    Aha, men är hon inte i växartagen nu? Kanske dags för en ny overall då? Jag köpte en jättefin. Fast den var svart. Men fin ändå.
    Hihi är lite sugen på en svart jag med.. fanns en snygg sån didriksson oxå.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-10 11:36:16 följande:
    Hihi är lite sugen på en svart jag med.. fanns en snygg sån didriksson oxå.. :)
    Ja, dom kan också vara fina.
  • Nirnaeth

Martha - Ang. overallen..du har nog anledning att handla ny skulle jag tro. Den där passar nu, men växer hon mer under vintern så blir den nog för liten.
    Lättare att hitta overall nu, än mitt i vintern..tro mig! Xander växte ur sin förra vintern, och jag hade stora problem med att hitta ny, och i rätt storlek.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Amen suck, Lindex är dumt.
    Gick in, skulle bara ha två tröjor, kommer ut med 3 par strumpor var, en tunika o tights till Moa, o fem myror kläder åt Max..suck:P

• MiniMie

...kan hända att mina värkar börjar komma igång.. känns mysko. Men..käns som värkar endå..fast de inte borde komma igång nu. Hum.. ska prova duscha en vända.

• smarties
    MiniMie skrev 2008-09-10 15:27:07 följande:
    ...kan hända att mina värkar börjar komma igång.. känns mysko. Men..käns som värkar endå..fast de inte borde komma igång nu. Hum.. ska prova duscha en vända.
    Ska vi hålla tummarna? :)
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-09-10 15:27:07 följande:
    Ååå spännande.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie

... jag vet inte vad de här är... men.. jag har badat/duschat. Och legat lite på soffan en stund.. De har lugnat ner sej.. helt klart. Men.. ändå finns de lite ömmande kvar.

Förvärkar kanske.. eller pinvärkar..?? vet inte vad de heter.. =)

Nu ska jag ta en vända till gubben som körde på mej igår.. sedan till kupolen och shoppa lite. Börja plocka bland bebis kläder när jag hade ont..för en ev BB väska..och.. nej.. vi har INTE nog. Knappt några byxor alls.. och inget som direkt matchas med något annat. SYND för mej.. =)

• bebis08

Hej svejs!
    Fick tips av Marit om den här tråden så jag smyger in
    Skrev lite i den gamla borlängetråden som försvann.....

Vem är jag?
    En mamma född -73, tre tjejer -93, -96 & -00 plus en liten sladdis i magen med BF 29/9.
    Bor utanför Ornäs med min maken, ungarna och ett gäng hundar.
    För er som är mer nyfiken så finns lite info i min pres.

Nu ska jag ta och snoka runt lite här!

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
Svar på tråden Poppispinglorna