• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Men typiskt, när jag gick på föräldrapenning funkade bilen toppen, men nu när jag inte har någon föräldrapenning, ja då går något sönder, bara för att vi har kasst med pengar..vad heter det. Murphys Lag? :P

• Martha
    bebis08 skrev 2008-09-10 21:31:16 följande:
    Hej svejs!Fick tips av Marit om den här tråden så jag smyger in Skrev lite i den gamla borlängetråden som försvann.....Vem är jag?En mamma född -73, tre tjejer -93, -96 & -00 plus en liten sladdis i magen med BF 29/9.Bor utanför Ornäs med min maken, ungarna och ett gäng hundar.För er som är mer nyfiken så finns lite info i min pres.Nu ska jag ta och snoka runt lite här!
    Hejhej å Välkommen hit :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • bebis08
    Martha skrev 2008-09-11 08:45:02 följande:
    Hejhej å Välkommen hit :)
    Tack tack!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Martha
    smarties skrev 2008-09-11 08:10:59 följande:
    Men typiskt, när jag gick på föräldrapenning funkade bilen toppen, men nu när jag inte har någon föräldrapenning, ja då går något sönder, bara för att vi har kasst med pengar..vad heter det. Murphys Lag? :P
    jamen är det inte typiskt... :( Hoppas det fixar sej lätt
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-09-11 08:52:06 följande:
    jamen är det inte typiskt... :( Hoppas det fixar sej lätt
    Det löser sig alltid på något sätt, man får snåla extra mycket, synd bara att det kommer när man inte har pengar, jämfört när man har? =P
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-10 16:40:41 följande:
    ... jag vet inte vad de här är... men.. jag har badat/duschat. Och legat lite på soffan en stund.. De har lugnat ner sej.. helt klart. Men.. ändå finns de lite ömmande kvar.Förvärkar kanske.. eller pinvärkar..?? vet inte vad de heter.. =)Nu ska jag ta en vända till gubben som körde på mej igår.. sedan till kupolen och shoppa lite. Börja plocka bland bebis kläder när jag hade ont..för en ev BB väska..och.. nej.. vi har INTE nog. Knappt några byxor alls.. och inget som direkt matchas med något annat. SYND för mej.. =)
    Hur gick det. Har du bebis nu?
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-10 21:31:16 följande:
    Hej svejs!Fick tips av Marit om den här tråden så jag smyger in Skrev lite i den gamla borlängetråden som försvann.....Vem är jag?En mamma född -73, tre tjejer -93, -96 & -00 plus en liten sladdis i magen med BF 29/9.Bor utanför Ornäs med min maken, ungarna och ett gäng hundar.För er som är mer nyfiken så finns lite info i min pres.Nu ska jag ta och snoka runt lite här!
    Välkommen hit!!!
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-09-11 09:18:12 följande:
    Hur gick det. Har du bebis nu?
    Ingen bebis.. =(
    Och de har nästan, så gott som försviunnit, varenda känning av att den vill komma ut oxå. Nej.. övertid blir de nog.. garanterat.
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-11 14:53:58 följande:
    Ingen bebis.. =(Och de har nästan, så gott som försviunnit, varenda känning av att den vill komma ut oxå. Nej.. övertid blir de nog.. garanterat.
    När är det du har bf nu igen?
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-09-11 15:10:01 följande:
    När är det du har bf nu igen?
    om 3v... tp... i början på oktober.. BM hade lite svårt föra tt bestämmaej när vi var på ul en mellan 3-6.. så vi säger väl 6e för att de är längst dit =)=)
Svar på tråden Poppispinglorna