• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • lindi

skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?

här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).

måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • smarties
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    Farligt tips :D
  • Martha
    skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    Ååååå gud så roligt.. hur vet du det??
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    precis vad jag hoppats på att det skulle göra good newsRäcka ut tungan 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    Är det sant!? ooooh!!!  Äntligen!
    Som jag har längtat och väntat på det.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Föresten vad tror ni om Havannas overall? kommer den å passa hela säsongen? har en till bild i mitt galleri under Havanna bilder :)
  • smarties

Ge mig råd tjejer. Jag får huvudvärk.

Har sålt P&Tn för vi kommer inte kunna ha den i cykelrummet, så nu ska jag köpa en billig sitty eller nåt för barnen, men vad?
    Ska man ha en med delad rygg, samma rygg, vilken får man plats störst barn i?

Marit, hur nöjd var du med din, (förutom att dom slogs :) )
    Satt dom bra? Gick det bra med hel rygg?

Krångel.

• Martha
    smarties skrev 2008-09-09 21:19:25 följande:
    Ge mig råd tjejer. Jag får huvudvärk.Har sålt P&Tn för vi kommer inte kunna ha den i cykelrummet, så nu ska jag köpa en billig sitty eller nåt för barnen, men vad?Ska man ha en med delad rygg, samma rygg, vilken får man plats störst barn i?Marit, hur nöjd var du med din, (förutom att dom slogs :) ) Satt dom bra? Gick det bra med hel rygg? Krångel.
    Nja de slogs ju för att de satt på varann typ... funkade inte alls..  men den var ok att skjutsa..  liiite litet liggläge eller viloläge..  finns en scooter på blocket tror jag i ludvika ;) *inte min annons*
  • lindi
    Martha skrev 2008-09-09 20:09:55 följande:
    Ååååå gud så roligt.. hur vet du det??
    pratade med tjejen som ska öppna den idag, hon är vikarie åt en brukare som är på samma ställe som oss på tisdagarna
    hon hade massor med idéer til affären som lät jätteskoj! lite coola leksaker och sånt skulle det vara också nu innan jul!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-09-09 11:14:47 följande:
    Destinationen är inte bestämd än Men antagligen Rhodos, eller Egypten.. Vill att det ska vara dyk-möjligheter.Bokar inte försen 1-2 veckor innan, och jag åker runt 10-12 okt.. Ska bli skönt att göra nåt själv, och det känna lite halvgalet faktiskt. Men det är det här jag behöver nu.. vara själv och vara lite galen
    Men vad 17... tänker du missa "lillebrors" ankomst... *snyft* Kommer sakna dej såååå....!!! =)=)

Säg till om du vill ha en bergsklättrare i handbagaget.. ;) *hiiihiii*
Svar på tråden Poppispinglorna