• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • tejp
    Grattis Marit!

Här gör vi inget. Moses sover middag, Jacob åkte ut å cyklade nyss. Jag bara sitter här å latar mig
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1

Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.

• tejp
    Starlet1 skrev 2008-09-12 13:58:21 följande:
    Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.
    Herregud Ylva, du kan inte ha täckbyxor på honom nu, va sjutton ska du ha när det blir vinter då?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-09-12 14:17:57 följande:
    Herregud Ylva, du kan inte ha täckbyxor på honom nu, va sjutton ska du ha när det blir vinter då?
    Hihi, visst var det en rolig fråga? Ja, var glada att jag inte satt på honom vinteroverallen. Det är ju så himla KALLT!!!
  • bebis08

Fråga vår Ella om hon tycker det är kallt ute....
    UNGEN KOMMER HEM MED BUSSEN UTAN STUMPBYXOR Å BARA KJOL!!!!!
    Ingen jacka....
    Hon är HOPPLÖS när det gäller kläder! Vi pälsar på och hon klär alltid av sig.
    Om vintrarna kommer hon nästan alltid hem utan strumpor i skorna.....

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-12 13:58:21 följande:
    Hm, nja, inte täckbyxor :) Men däremot har mina gärna överdragsbyxor eller fleecebyxor.. :D
  • Nirnaeth

Kör också med överdragsbyxor nu, och har flera morgnar funderat på om det inte är läge för långkallingar snart.
    Xander frös som en nakenråtta när det var 9 grader och han hade fodrade jeans på sig.

*gah* Adele har lyckats förflytta sig med gåstolen, och står just nu och sliter ner all  tvätt som hänger på tork..roligt Adele, roligt! Dags att rycka tag i henne nu!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha

Tackar för alla grattisar!!!  :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Michaela83

´GRATTIS MARIT!!!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Känns som om ja aldrig har tid att sitta vid datorn längre...

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna