• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 20:05:25 följande:
    Aha du jobbar oxå.. jag med.. nu har jag fördrivit tiden i kassan lite.. men nu ska jag stå här i två timmar å ha skoj... öhhh skoj??? Näää.. :(
    Nu åker jag i alla fall hem. Ringde hem och killen har fått glass!!! Strax före läggning, är det smart eller?
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-14 20:07:00 följande:
    Nu åker jag i alla fall hem. Ringde hem och killen har fått glass!!! Strax före läggning, är det smart eller?
    hihi är nog ingen fara.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-09-14 20:07:00 följande:
    När barn har feber är det svårt att få i dom nåt överhuvudtaget. Xander brukar leva på isglass när han är febersjuk
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-14 20:30:39 följande:
    När barn har feber är det svårt att få i dom nåt överhuvudtaget. Xander brukar leva på isglass när han är febersjuk
    Hihi, ja men sen kräktes han. Och inte var det välling som kom upp, det var glassen. Han är pigg idag, ingen feber. Men vi blir ändå hemma. Och eftersom han kräktes så vill jag inte riskera nåt, även om jag tror det var av feber och glass
  • Martha

Jag tror jag ska gå å göra naglar.. :)  De som gör på stan ska tydligen vara bra... 

• MiniMie
    Martha skrev 2008-09-15 09:17:40 följande:
    Jag tror jag ska gå å göra naglar.. :)  De som gör på stan ska tydligen vara bra... 
    jag ahr hört desamma... ska testa dom nästa gång jag ska göra..!!
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-15 09:17:40 följande:
    Oh, det kanske jag också ska göra.
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-09-15 09:22:08 följande:
    jag ahr hört desamma... ska testa dom nästa gång jag ska göra..!!
    Har du hört att det är nån av dom där två som är bättre än den andra??  Funderar på vem man ska välja.. :)
  • MiniMie

jag vet inte exakt vart dom ligger på stan.. men min mamma prata om att n¨ågon av dom var så himla bra. Naglarna satt bättre mm mm..

Har oxå hört att hon som jobbade på kupolen förut..som har öppnat eget där vid vattenhuset..ska vara bra.. och billigare än kupolen.. =)

• smarties

Jag är sugen på att fylla i mina, men så får jag ångest när jag väl ska göra det..är ju så praktiskt med superstarka naglar man kan göra allt med..mina har växt ut en hel del sen jag gjorde dom till bröllopet, har trimmat dom lite själv, men åh..:)

Någon som har koll på priser på fyllnad? Och hur gör dom när tipparna har växt för långt, tar dom bort dom och gör om allt från början då? (aj..)

Svar på tråden Poppispinglorna