• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-15 09:28:07 följande:
    jag vet inte exakt vart dom ligger på stan.. men min mamma prata om att n¨ågon av dom var så himla bra. Naglarna satt bättre mm mm..Har oxå hört att hon som jobbade på kupolen förut..som har öppnat eget där vid vattenhuset..ska vara bra.. och billigare än kupolen.. =)
    Har även hört att hon i Falun är bra. På Lust och Fägring. Det är där jag gick sminkutbildningen. Men jag vet inte. Hon pratar mycket också.
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-09-15 09:29:19 följande:
    Jag är sugen på att fylla i mina, men så får jag ångest när jag väl ska göra det..är ju så praktiskt med superstarka naglar man kan göra allt med..mina har växt ut en hel del sen jag gjorde dom till bröllopet, har trimmat dom lite själv, men åh..:)Någon som har koll på priser på fyllnad? Och hur gör dom när tipparna har växt för långt, tar dom bort dom och gör om allt från början då? (aj..)
    fyll på INNAN de blir för sent =)=) rekomenderas.. had emina i 6-7veckor.. sedan var de bara att ta av och göra om iom att jag itne fyllt på tidigare.. och.. då blev de genast DYRARE oxå.. ;)

På fyllning på kupolen kostar väl runt 200... elller nått..
  • bebis08

Mååårning!
    Det är ju så snyggt med naglarna, men sååååå drygt att fylla på dem hela tiden!
    Jätteproblem - jo jag vet....
    Sist när jag gjorde på Kupolen så var naglarna helt förstörda efteråt!
    De hade slipat ner mina egna naglar så de var ju lövtunna!!!
    Nu har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och vet inte om jag törs göra nya.....

Annars är det seeeeeeegt här!
    Ingen bebis på g, 14 dagar kvar idag till BF och en jäääääääkla halsbränna!
    Det är proppfullt i min mage nu!!!
    Önskar att jag vore några dm längre så det fanns lite mera plats.....
    Sitter i telefon till BM men det är bara upptaget, har Omeprazol-tabletter hemma, men jag vet inte om man får ta dem....?

Kan man skicka en vräkning till bebis tro? Tycker h*n kan flytta typ NU!!!
    Men ni ska se att med mitt vanliga flyt så tänker bebis stanna tills i mittten av oktober.....

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-15 09:39:05 följande:
    Mååårning!Det är ju så snyggt med naglarna, men sååååå drygt att fylla på dem hela tiden!Jätteproblem - jo jag vet.... Sist när jag gjorde på Kupolen så var naglarna helt förstörda efteråt!De hade slipat ner mina egna naglar så de var ju lövtunna!!!Nu har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och vet inte om jag törs göra nya.....Annars är det seeeeeeegt här!Ingen bebis på g, 14 dagar kvar idag till BF och en jäääääääkla halsbränna!Det är proppfullt i min mage nu!!!Önskar att jag vore några dm längre så det fanns lite mera plats.....Sitter i telefon till BM men det är bara upptaget, har Omeprazol-tabletter hemma, men jag vet inte om man får ta dem....?Kan man skicka en vräkning till bebis tro? Tycker h*n kan flytta typ NU!!!Men ni ska se att med mitt vanliga flyt så tänker bebis stanna tills i mittten av oktober.....
    Åh, jag vill också bli gravid. Men vågar inte börja försöka eftersom jag vet hur svårt det är för mig att bli gravid och jag är ju inte helt okej med känslorna inför graviditet och sånt. Men jag VILL verkligen.
  • MiniMie
    Mååårning!Det är ju så snyggt med naglarna, men sååååå drygt att fylla på dem hela tiden!Jätteproblem - jo jag vet.... Sist när jag gjorde på Kupolen så var naglarna helt förstörda efteråt!De hade slipat ner mina egna naglar så de var ju lövtunna!!!Nu har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och vet inte om jag törs göra nya.....[/citat]

mina blev lika dana när jag tog bort dom helt..
    tog ritkgit lång tid innan dom blev sej själva igen. Men, tror oxå de har att göra med limmet och de där joxet dom tar port lösnaglarna med..
    Att ens vanliga nagel blir helt upplöst den med.. lika väl som dom brukar bli mjuka när dom är blöta.

Meen... nog var de värt att ha hårda..fina..snygga naglar.. ;)
  • MiniMie

oj.. vad mysko de där citatet blev.. =/

• Knastroll82
    Sitter i telefon till BM men det är bara upptaget, har Omeprazol-tabletter hemma, men jag vet inte om man får ta dem....? [/citat]

Omeprazol får man ta, utan losec mups (som är samma men annat namn) hade jag nog tagit livet av mig vid det här laget.. :P
    Så knapra på du!
  • bebis08
    Knastroll82 skrev 2008-09-15 09:47:04 följande:
    Oj vad ni citerar knsigt

Vilken styrka och dos på Omeprazol?
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Martha

Ja ursh det där med att ta av naglarna är ju det värsta.. har gjort förut hos en jobbarkompis som gjorde hemma...  Var jätte snyggt så länge de var snygga  å hela men fyyy för att ta bort dom..  Men jag är bra sugen ändå... biter ju på mina egna å det är så skönt å låta bli.. kan inte göra det utan nått på naglarna..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-15 09:51:48 följande:
    Ja ursh det där med att ta av naglarna är ju det värsta.. har gjort förut hos en jobbarkompis som gjorde hemma...  Var jätte snyggt så länge de var snygga  å hela men fyyy för att ta bort dom..  Men jag är bra sugen ändå... biter ju på mina egna å det är så skönt å låta bli.. kan inte göra det utan nått på naglarna..
    Jag är också sugen, Har aldrig gjort det.
Svar på tråden Poppispinglorna