• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-16 20:25:42 följande:
    ska kika hur jag ska jobba... ringde VC i dag i varje fall så nästa vecka ringer det en doktor.. :)
    Oh, spännande. Lycka till!!! Men det är säkert bra att kombinera.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-16 20:30:51 följande:
    Oh, spännande. Lycka till!!! Men det är säkert bra att kombinera.
    Ja men absolut.. :) 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Har jag berättat om mitt sko fynd som jag gjorde när vi var i falun???  Var in en sabbis på Din sko för vi skulle vänta in Ylva och Jenny..  Träffade då hon som jobbade på polarn på kupolen som fick barn.. Hennes tjej hade precis provat ett par stövlar som såg precis ut som kavat stöveln.  Svart och röd.. kostade 99kr på rean..  Fanns ETT par kvar!!!!  Såg årets i dag... 399kr.. 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-16 23:10:38 följande:
    Har jag berättat om mitt sko fynd som jag gjorde när vi var i falun???  Var in en sabbis på Din sko för vi skulle vänta in Ylva och Jenny..  Träffade då hon som jobbade på polarn på kupolen som fick barn.. Hennes tjej hade precis provat ett par stövlar som såg precis ut som kavat stöveln.  Svart och röd.. kostade 99kr på rean..  Fanns ETT par kvar!!!!  Såg årets i dag... 399kr.. 
    Det är verkligen skitbra!!!

Svågern var på utförsäljningen på ÖB i Borlänge och kom hem med ett par svarta vinterstövlar till Adam som han köpt för 40 kr. Dom var helt okej, som var ju svarta. Ser lite ut som moonboots, minns ni dom. Men lite smäckrare. Kändes  bra, för jag har sån ångest över skoinköp jämt.
  • Nirnaeth

Åh såå tråkigt, våran TV gick sönder idag. Heeemskt tråkigt, nu blir vi tvungna att köpa en ny! Moahahaaa!!

Har tjatat om att byta ut våran relik till en platteve, men Thomas är tråkig och har bestämt att vi ska ha den här kvar tills den går sönder.
    "honey, guess what?"

Surt bara att den dog mitt i VBÅ, hade ju velat kolla på det idag.

Hoppas den inte bara haft nåt tillfälligt meltdown..

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 13:40:18 följande:
    Åh såå tråkigt, våran TV gick sönder idag. Heeemskt tråkigt, nu blir vi tvungna att köpa en ny! Moahahaaa!! Har tjatat om att byta ut våran relik till en platteve, men Thomas är tråkig och har bestämt att vi ska ha den här kvar tills den går sönder. "honey, guess what?" Surt bara att den dog mitt i VBÅ, hade ju velat kolla på det idag. Hoppas den inte bara haft nåt tillfälligt meltdown..
    Åh, vilket fusk, jag vill också ha plattis, men våran är hel än..suuck. :)
    En platt tv skulle se mycket bättre ut hemma hos oss..och då måste jag ju köpa ny tvbänk ;)
  • Starlet1
    Åh såå tråkigt, våran TV gick sönder idag. Heeemskt tråkigt, nu blir vi tvungna att köpa en ny! Moahahaaa!! Har tjatat om att byta ut våran relik till en platteve, men Thomas är tråkig och har bestämt att vi ska ha den här kvar tills den går sönder. "honey, guess what?" Surt bara att den dog mitt i VBÅ, hade ju velat kolla på det idag. Hoppas den inte bara haft nåt tillfälligt meltdown..
    Oh, grattis . Köp inte nån budgetvariant bara, det gjorde vi och den var skit, så fick vi byta, för det var nåt fel på den, och då bytte vi till en annan budgetvariant, som också var skit, men vi hade tur och den gick också sönder så då fick vi en bra TV. Vi la mellan. Nu är vi nöjda. Kolla på hur dom mörka bilderna är. Det är där man ser bäst om den är ok eller ej.

Pinsamt att erkänna att jag köper dåliga TV-apparater, med tanke på vad jag jobbar med
  • tejp
    Meeen åååååå så tråkigt!

Här är det då inte så man behöver tjata när man vill ha nya prylar, så länge de går på ström så är Jacob helt med på noterna
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2008-09-17 14:00:24 följande:
    Meeen åååååå så tråkigt! Här är det då inte så man behöver tjata när man vill ha nya prylar, så länge de går på ström så är Jacob helt med på noterna
    Nej Thomas brukar vara den som vill ha elektronikprylar, men sen vi fick barn har han blivit otroligt förnuftig i sitt tänkande. Visst fattar jag logiken i att inte byta teve förräns den gamla gått sönder, men hur kul är det då?

Nu har Tryggve-Tråk inget val iaf!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 14:21:37 följande:
    Nej Thomas brukar vara den som vill ha elektronikprylar, men sen vi fick barn har han blivit otroligt förnuftig i sitt tänkande. Visst fattar jag logiken i att inte byta teve förräns den gamla gått sönder, men hur kul är det då? Nu har Tryggve-Tråk inget val iaf!
    Alltså ni har verkligen hamnat på min "fluga på väggen-lista"

Skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos rätt många, för att se hur det är där Levengood/gardell ligger rätt bra på den listan kan jag säga

Så ni ska ut å sätta sprätt på pengar nudå! För tv vill ni väl ha fortast möjligt
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Poppispinglorna