• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-16 15:02:59 följande:
    ...hemkommen från bm-besök. Samma visa om igen.. "han växer inte så bra". BAJS. Trodde allt skulle bli bra nu när jag vari på tillväxt och läkaren sa att allt var okej. Men.. ikke. Tillbax på måndag till bm och även tillbax för tillväxt ul under veckan.... grrr... kan han inte bara komma ut iställe för de här krånglet?!!?
    Vad drygt. Hoppas han kommer snart!!! Förstår att det är jobbigt.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-16 15:34:14 följande:
    Själv så är man sjuk.. fyy tusan.Var till doktorn och fick hämta ut medicin för 600(!!):- Jättekul. Verkligen.Åkte till dagis och hämta hem barnen, då hade E fått ögoninfektion......gaaaah!
    Stackars er. Vad är det för fel på dig då? Är det förkylning? Adam är piggare idag, ingen feber alls, och är lika pigg som vanligt, så han får gå till dagis imorgon och jag ska jobba, kl 6, puh.
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-16 15:02:53 följande:
    Hur är skaljackorna från Pop i storlek?Stora, små?
    Jag tycker dom är rymliga. Adele har en i 68, som är alldeles för stor, trots att hon drar minst 68 i kläder.

Xander har en i 86, och två i 92. Han drar 92 i vanliga kläder, men jackorna i 92 är rätt stora, medans jackan i 86 passar bra nu.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-09-16 15:32:44 följande:
    Fyy, vilken jävla skitunge!Jag kan inte låta bli att säga det (som andra tänker..)  men vissa barn så får man nå mordiskt i blicken när man ser ;)
    Mm, det var väl nåt liknande (eller värre) som cirkulerade i mina tankar på vägen hem sen..

Jag har varit jävligt tålmodig, men nånstans måste jag ju dra gränsen. I det här fallet höll ju Adele på att skadas.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-16 16:12:04 följande:
    Stackars er. Vad är det för fel på dig då? Är det förkylning? Adam är piggare idag, ingen feber alls, och är lika pigg som vanligt, så han får gå till dagis imorgon och jag ska jobba, kl 6, puh.
    Har hög feber, halsont och ont i lederna. Så doktorn trodde på led och muskel infektion så jag fick pencillin och massa andra kontiga tabletter.. Höll på och svimma när jag skulle betala   Skamligt dyrt!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-16 16:59:47 följande:
    Jag tycker dom är rymliga. Adele har en i 68, som är alldeles för stor, trots att hon drar minst 68 i kläder. Xander har en i 86, och två i 92. Han drar 92 i vanliga kläder, men jackorna i 92 är rätt stora, medans jackan i 86 passar bra nu.
    Ah toppen, då ska jag fynda såna tänkte jag :D
  • Martha

Malva har både en i 86 och en i 98 som hon kan ha.. den i 98 är bara lite lång där bak å lång i ärmarna.. tycker inte den ser speciellt för stor ut...

Havanna har 104 på sin..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-16 18:21:12 följande:
    Har hög feber, halsont och ont i lederna. Så doktorn trodde på led och muskel infektion så jag fick pencillin och massa andra kontiga tabletter.. Höll på och svimma när jag skulle betala   Skamligt dyrt!
    Usch vad jobbet. Det låter som att det gör riktigt ont! Och gud vad dyrt det är med mediciner. Med alla mina salvor för min psoriasis så kommer jag upp i högkostnadsskyddet på två uttag, tror jag det är. Eller nästan i alla fall. Men du har nog en bra rabatt nu nästa gång du ska ha nåt på recept.

Hoppas du kryar på dig.
  • Starlet1

Martha: Du kan väl följa med nästa vecka, kanske? Jag ska dit på tisdag kl 10, börjar jobba kl 13.

Det gick bra idag. Man måste bara ta sig dit.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-16 20:14:22 följande:
    Martha: Du kan väl följa med nästa vecka, kanske? Jag ska dit på tisdag kl 10, börjar jobba kl 13.Det gick bra idag. Man måste bara ta sig dit.
    ska kika hur jag ska jobba... ringde VC i dag i varje fall så nästa vecka ringer det en doktor.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna