• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-15 16:12:10 följande:
    Just det här barnet som välte vagnen idag, har jag sagt åt såå många gånger att låta bli vagnen. Sa även åt barnet idag, innan det hände..Förra veckan hade samma barn setat bredvid vagnen, när jag stog och pratade med en fröken. Tittade till Adele, och såg att hela filten var full av jord. Då hade barnet setat och slängt upp en massa jord på Adele. Sa åt h*n att sluta på en gång, och h*n såg helt oberörd ut. Veckan före körde samma barn in huvet till Adele, och nös henne rakt i ansiktet! När barnet tittade upp så hängde det TJOCKT med knallgult snor. Sa då åt h*n att gå bort från Adele, men inte rörde h*n en min då heller..Vet snart inte vad jag ska göra, blir så frustrerad!! Det är ju ett barn..men jag är ju rädd om MINA barn.Om Adele ville, hade jag haft henne i bärsjalen vid hämtning och lämning fortfarande. Där var hon iaf skyddad!
    Jag hade blivit rabiat. :)
    Det är sånt där som får en o undra hur deras föräldrar egentligen är, om dom är likadana..*rysa*

Appropå vagn, nu är jag mellan vagnar.o gud vad min rygg värker av att gå med Moa till dagis.. :)
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-15 16:42:12 följande:
    Jag hade blivit rabiat. :)Det är sånt där som får en o undra hur deras föräldrar egentligen är, om dom är likadana..*rysa*Appropå vagn, nu är jag mellan vagnar.o gud vad min rygg värker av att gå med Moa till dagis.. :)
    När kommer scootern? För visst är det en sån som är på tur? Haha tänk dendär gången du sa att du inte skulle byta mer Var det vid CE?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-15 18:21:47 följande:
    När kommer scootern? För visst är det en sån som är på tur? Haha tänk dendär gången du sa att du inte skulle byta mer Var det vid CE?
    Önskar jag kunde ha CEn faktiskt, så underbar vagn, men, måste ha syskonvagn tyvärr, få se hur det går med handleden nu då, men känner att jag inte riktigt vill ha P&Tn i cykelförrådet precis.
  • Starlet1

Om man startat en tråd som man sen vill ta bort, hur gör man då?

• bebis08
    Starlet1 skrev 2008-09-16 13:27:42 följande:
    Om man startat en tråd som man sen vill ta bort, hur gör man då?
    Jag tror du kan anmäla din egna tråd och be dem ta bort den.
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-16 13:52:30 följande:
    Jag tror du kan anmäla din egna tråd och be dem ta bort den.
    Ska testa det, tack.
  • smarties

Hur är skaljackorna från Pop i storlek?
    Stora, små?

• MiniMie

...hemkommen från bm-besök. Samma visa om igen.. "han växer inte så bra". BAJS. Trodde allt skulle bli bra nu när jag vari på tillväxt och läkaren sa att allt var okej. Men.. ikke. Tillbax på måndag till bm och även tillbax för tillväxt ul under veckan.... grrr... kan han inte bara komma ut iställe för de här krånglet?!!?

• Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-15 16:12:10 följande:
    Just det här barnet som välte vagnen idag, har jag sagt åt såå många gånger att låta bli vagnen. Sa även åt barnet idag, innan det hände..Förra veckan hade samma barn setat bredvid vagnen, när jag stog och pratade med en fröken. Tittade till Adele, och såg att hela filten var full av jord. Då hade barnet setat och slängt upp en massa jord på Adele. Sa åt h*n att sluta på en gång, och h*n såg helt oberörd ut. Veckan före körde samma barn in huvet till Adele, och nös henne rakt i ansiktet! När barnet tittade upp så hängde det TJOCKT med knallgult snor. Sa då åt h*n att gå bort från Adele, men inte rörde h*n en min då heller..Vet snart inte vad jag ska göra, blir så frustrerad!! Det är ju ett barn..men jag är ju rädd om MINA barn.Om Adele ville, hade jag haft henne i bärsjalen vid hämtning och lämning fortfarande. Där var hon iaf skyddad!
    Fyy, vilken jävla skitunge!
    Jag kan inte låta bli att säga det (som andra tänker..)  men vissa barn så får man nå mordiskt i blicken när man ser ;)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Själv så är man sjuk.. fyy tusan.
    Var till doktorn och fick hämta ut medicin för 600(!!):- Jättekul. Verkligen.

Åkte till dagis och hämta hem barnen, då hade E fått ögoninfektion......gaaaah!

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna