• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-10-06 23:27:30 följande:
    håller med han är hemsk! Har inbte kunnat släppa var jag sett honom förut, men efter att jag skrivit här så kom jag på att jag har en "baren drinkbok" i den står det så här om Håkan (bläää)- Håkan Halldin 31 år,Sysselsättning; jobbar på bar och restaurangfritidsintressen: tjejer, sex, krogen, tv-spel och laga matkaraktär: spexig casanovamotto: det du kan göra idag bör du skuta upp till imorgon.Ja vad säger man?? det säger ju allt!!Han har även skrivit i boken:- Beställer man av mej blir man sällan besviken. Jag är barunderhållare. Situationskomik, sketcher och ironiska skämt är sånt som jag gillar- Helst vill jag vara ståupp-komiker på scen.Njaaaa

bläääää hoppas jag aldrig kommer fram till en bar och han är bartender där

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83

Jag åkte med jobbet på kryss när det var inspelning.. Ska bli kul å se om man ser en skymt av oss vi såg kamerateamet flera gånger.. 
    Dock så åkte vi nyktra så räkna inte me nå skandaler..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

När vi åkte på Cindrella, så fanns det skyltar uppsatta ÖVERALLT som det stod "på den här kryssningen har vi med oss ett inspelningsteam som kommer att filma ombord. Vill ni ha mer info kontakts kryssningsvärd/reception"
    Så människor visste om att det var dokumentär inspelning, men beter sig ändå som spån.
    Skrikandes

Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-10-07 08:06:41 följande:
    När vi åkte på Cindrella, så fanns det skyltar uppsatta ÖVERALLT som det stod "på den här kryssningen har vi med oss ett inspelningsteam som kommer att filma ombord. Vill ni ha mer info kontakts kryssningsvärd/reception"Så människor visste om att det var dokumentär inspelning, men beter sig ändå som spån.
    Ja men då får man ju verkligen skylla sej själv...  Jens sa att det var flera som protesterat mot att det skulle sändas pga otrohet å fulla å sånt..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-10-07 08:03:24 följande:
    Jag åkte med jobbet på kryss när det var inspelning.. Ska bli kul å se om man ser en skymt av oss vi såg kamerateamet flera gånger.. Dock så åkte vi nyktra så räkna inte me nå skandaler..
    Hihi spännande... då lär jag spana.. :)
  • Starlet1

Jobbig morgon. För att göra en lång historia kort. Adam har sin femte öroninflammation i år. I söndags hade han 40 grader feber och i måndags konstaterades öroninflammation. Han fick en ny typ penicillin och nu kräks han hela tiden. Jag får inte i honom nånting. Inatt kräktes han tomt, om ni förstår vad jag menar.

Har ringt in igen nu, dom ringer upp om 1,5 timme. Är lite nervös. Eller för att säga, jätteledsen. Det är skitjobbigt. Och jag är ensam idag och imorgon, helt själv. Ingen svåger heller.

• copernicus
    Starlet1 skrev 2008-10-07 09:03:49 följande:
    Jobbig morgon. För att göra en lång historia kort. Adam har sin femte öroninflammation i år. I söndags hade han 40 grader feber och i måndags konstaterades öroninflammation. Han fick en ny typ penicillin och nu kräks han hela tiden. Jag får inte i honom nånting. Inatt kräktes han tomt, om ni förstår vad jag menar.Har ringt in igen nu, dom ringer upp om 1,5 timme. Är lite nervös. Eller för att säga, jätteledsen. Det är skitjobbigt. Och jag är ensam idag och imorgon, helt själv. Ingen svåger heller.
    STACKARS STACKARS ER BÅDA!!

Han måste få en ny medicin, så han slipper kräkas.
    Verkar som att de barn som fått öroninflammation får tillbaka det jätteofta?!

Stor kram till dej!!
  • Starlet1
    copernicus skrev 2008-10-07 09:11:01 följande:
    STACKARS STACKARS ER BÅDA!!Han måste få en ny medicin, så han slipper kräkas.Verkar som att de barn som fått öroninflammation får tillbaka det jätteofta?!Stor kram till dej!!
    Ja, det är jättedrygt med alla dessa öroninflammationer. Våren var en enda stor öroninflammation känns det som. Nu trodde dom att det var förkylningen som han hade som krupit upp i öronene. Att han inte hade det på söndagen när han hade hög feber, men fick öroninflammation av det. Jaja, kräkas så här ska han ju inte göra.
  • Martha

Måste bara höra vad ni tycker... I går kväll när Amanda skulle gå å lägga sej började hon säga att hon hade nått i ögat.. kollade å fick då se att hon hade Mascara på sej...  Tjejen är 10år och har Masacara i skolan??  Är inte det liiite tidigt?  Hade ni tillåtit era barn å ha det så tidigt? eller är det bara jag som tycker det är alleles för tidigt??

• Starlet1
    Martha skrev 2008-10-07 10:46:48 följande:
    Måste bara höra vad ni tycker... I går kväll när Amanda skulle gå å lägga sej började hon säga att hon hade nått i ögat.. kollade å fick då se att hon hade Mascara på sej...  Tjejen är 10år och har Masacara i skolan??  Är inte det liiite tidigt?  Hade ni tillåtit era barn å ha det så tidigt? eller är det bara jag som tycker det är alleles för tidigt??
    Jag tycker också det är lite tidigt. Men dom kanske börjar så tidigt nuförtiden. Jag hade inga restriktioner, men började nog runt högstadiet tror jag. Men hon är ju inte stor alls.

Vad säger hennes mamma?
Svar på tråden Poppispinglorna