• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • bebis08
    smarties skrev 2008-10-05 15:42:04 följande:
    Ja övertid är verkligen pest. +12 med Max och +3 med Moa..Aldrig kan dom komma i tid :)
    Nä, och inte kommer de i tid när de blir stora heller!!!!
    Jisses, man skulle kunna tro att 15 & 12-åringen inte kan klockan *gah*
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Starlet1

Jaha, så vaknade Adam och grät imorse igen. Ringde VC eftersom jag misstänker öronen IGEN. Nu SKA jag ha en remiss till öron.

Vi ska in kl 10:30. Hoppas det inte är nåt bara. Håll tummarna.

• Martha

åååå vilken dryg natt... Havanna vaknade till vid 00.40 typ å låg å vred sej å så hostade hon till å ja.. kräktes upp det lilla lilla hon hade i magen.. Stackarn... Hon hade knappt ätit nått under dan heller eftersom hon hade feber..  Sen gick vi upp å satt i soffan å tittade på Teletubbis å hon drack vatten... gick väl en stund å så kom allt upp igen.. *SUCK* Sen somnade hon i varje fall å sov resten av natten...  Men när hon vaknade i morse var hon inte heller på nått humör.. drack lite vatten efter ettt tag å vips hade de kommit upp oxå..  Men nu verkar hon lite bättre, Jens har fått upp henne ur sängen... Får se hur det hela utvecklar sej under dan.. :(   Förstår inte vad hon blivit magsjuk av heller om det nu är det eftersom vi verkligen bara varit inne hela dan.. Funderade på om hon reagerat på alvedonet, hon fick en storlek större den här gången..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1

Jaha, tillbaka igen då. Dubbelsidig öroninflammation. Bad om en remiss till Öron och fick det.

Så nu är det 1 vecka med penicillin igen. Stackars lillen.

• bebis08
    Starlet1 skrev 2008-10-06 12:22:02 följande:
    Jaha, tillbaka igen då. Dubbelsidig öroninflammation. Bad om en remiss till Öron och fick det. Så nu är det 1 vecka med penicillin igen. Stackars lillen.
    Usch å fy!
    Krya på liten!!!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-10-06 12:49:11 följande:
    Usch å fy!Krya på liten!!!
    Ja, det är jobbigt. Speciellt för Adam. Lillkillen har sån otur med öronen.
  • Nedina

Jobbigt när barnen är sjuka hela tiden. Hoppas de krypar på sig snart!

Sitter här hemma och är galet frustrerad! En vecka senare är jag fortfarande hemma med magsmärtor. Ingen vet riktigt vad felet är och medicinen jag fått hjälper mig inte att bli bättre. Väntar på samtal från vc, dit jag varit idag, får se vad de tycker att jag ska hitta på nu. Så ringde de från Alexandras nyss, klänningen har kommit! Och jag sitter här hemma, sjukskriven, knaprande starka värktabletter och kan inte åka dit. Gaaaaaah! Skrikandes

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Michaela83

uuh, vad alla har sjuka ungar :( Krya på er alla!

Här mår vi prima.. =) ledig imorrn..väntar på Minis bebis...och packar kartonger!

Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Här har vi varit ute hela dagen efter dagis, varit till tandhygenisten med Max och sen bara njutit av det fina vädret. :)
    Ska till Falun imorgon och prata med lite personer om studier, få se om jag kan få det som jag vill, så jag håller tummarna.. :)
    Karln min kommer hem från sitt möte i Göteborg snart, och då ska jag kraamas..sen ska jag slänga ut massa auktioner på tradera igen, skickade ut dom sista idag.. :)

• Starlet1

Ringde hem nu och Adam hade blivit dålig igen med hög feber och var allmänt låg. Det är jobbigt att vara på jobbet när han är så dålig.

Fast just nu pratar jag m G och Adam är lite piggare. Men jag vill vara hemma hos honom

Svar på tråden Poppispinglorna