• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-10-08 08:46:15 följande:
    Aha, men vad gör dom den här gången då?Ska nog också göra mina. Vad kostar det?
    dom filar till dom å gör dom fina + tar bort den gamla gelen å lägger på ny.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • copernicus
    Starlet1 skrev 2008-10-08 14:32:41 följande:
    Ja, jag har faktiskt hört det där med dom trådlösa telefonerna. Jag har ju det hemma. Vet du nåt avstånd till telefonen?
    beror på vad du menar med avstånd men de strålar starkt inom 700 meters radie, så ut med skiten

På dagis märkte personalen skillnad på Casper när vi tagit bort den bärbara, tog en vecka ungefär.

Jag var såå skeptisk till att ta bort telefonen eftersom det är bekvämt att ha den, men när min mamma sa ifrån tillslut ås rök den all världens väg, det är 4 år sen.
    Mamma har haft cancer och ska inte utsättas för för mycket strålning och därför bad hon mej ta bort telefonen vilket jag självklart gjorde, på en gång. Nåt jag inte ångrar alls!!
  • tejp
    copernicus skrev 2008-10-08 19:09:34 följande:
    beror på vad du menar med avstånd men de strålar starkt inom 700 meters radie, så ut med skitenPå dagis märkte personalen skillnad på Casper när vi tagit bort den bärbara, tog en vecka ungefär.Jag var såå skeptisk till att ta bort telefonen eftersom det är bekvämt att ha den, men när min mamma sa ifrån tillslut ås rök den all världens väg, det är 4 år sen.Mamma har haft cancer och ska inte utsättas för för mycket strålning och därför bad hon mej ta bort telefonen vilket jag självklart gjorde, på en gång. Nåt jag inte ångrar alls!!
    Detdär har jag funderat på, hur mkt en telefon strålar. Nu ska mina också ut!!!! Är skiträdd för strålning! Usch man utsätts för såå mkt läskigt!

Men 700meter... Då blir man ju strålad av grannarnas med...

Hej allihopa föresten!

Va gör ni en kväll som denna?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha
    tejp skrev 2008-10-08 19:47:44 följande:
    Detdär har jag funderat på, hur mkt en telefon strålar. Nu ska mina också ut!!!! Är skiträdd för strålning! Usch man utsätts för såå mkt läskigt! Men 700meter... Då blir man ju strålad av grannarnas med...Hej allihopa föresten! Va gör ni en kväll som denna?
    hejhej..

jag funderar på vad jag ska hitta på, om det är nått som är värt å se på tve i kväll..
  • copernicus
    tejp skrev 2008-10-08 19:47:44 följande:
    Detdär har jag funderat på, hur mkt en telefon strålar. Nu ska mina också ut!!!! Är skiträdd för strålning! Usch man utsätts för såå mkt läskigt! Men 700meter... Då blir man ju strålad av grannarnas med...Hej allihopa föresten! Va gör ni en kväll som denna?
    ja man kan tyvärr bli strålad av grannarnas också, men det är ju inte lika starkt eftersom ytterväggarna dämpar.

visst är det läbbigt när man börjarforska lite!

ja vad gör ajg i kväll? tar hand om barnen, väntar på greys och städar.
    Är sååå tråkigt när A.jobbar kväll!
  • bebis08
    Martha skrev 2008-10-08 19:49:30 följande:
    hejhej.. jag funderar på vad jag ska hitta på, om det är nått som är värt å se på tve i kväll..
    Jag glor på bonde söker fru!

Eller bög söker bög
    Och nej, jag har inget alls emot homosexuella!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-10-08 19:09:34 följande:
    beror på vad du menar med avstånd men de strålar starkt inom 700 meters radie, så ut med skitenPå dagis märkte personalen skillnad på Casper när vi tagit bort den bärbara, tog en vecka ungefär.Jag var såå skeptisk till att ta bort telefonen eftersom det är bekvämt att ha den, men när min mamma sa ifrån tillslut ås rök den all världens väg, det är 4 år sen.Mamma har haft cancer och ska inte utsättas för för mycket strålning och därför bad hon mej ta bort telefonen vilket jag självklart gjorde, på en gång. Nåt jag inte ångrar alls!!
    hur märktes det skillnad på honom? läskigt med strålning man kanske borde kasta ut dem dåFundersam
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Åååå nu blev jag sugen på å åka till Falun å gå på POP, tydligen REA på vissa saker....  bla de där grå lånkisarna med kameler på.. ;)

• Starlet1

Får skaffa en telefon med lång förlängningssladd igen då. Det funkar ju det också, vi har haft det förut.

G och Å kom hem nu och herregud vad Adam blev glad. Men nu sover han. Han ville inte ha vällingen på kvällen först. Han fattade nog att han skjlle få gå och lägga sig efter vällingen så därför ville han inte dricka den, smart kille .

Skönt att ha nån att köra med igen . För jag blev hur trött som helst efter att Göte kom hem hihi.

• znoozan
    Martha skrev 2008-10-08 21:02:13 följande:
    Åååå nu blev jag sugen på å åka till Falun å gå på POP, tydligen REA på vissa saker....  bla de där grå lånkisarna med kameler på.. ;)
    vet du nåt mer det är rea på? åh nu blev jag shoppingsugen ju
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna