• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan

Oj vad lugnt det var här,vad gör alla i ruskvädret? Själv målar jag i hallen,vi hade tänkt åka på rättviks marknad men i det här vädret håller jag mig hellre inomhus

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties

Vi tänkte också åka till marknaden i helgen, men var så dåligt väder när vi kom uppåt så vi stannade kvar i Leksand och hälsade på mina föräldrar istället. Sparade nog in massa pengar på det. :)

Idag är det slödag här hemma, jag är den enda som är vaken, de andra sover middag i sovrummet, och när dom har vaknat tänkte vi ta en promenad till Kupolen och se om vi hittar någonting roligt att shoppa.. :D

• Martha
    znoozan skrev 2008-10-05 10:21:51 följande:
    Oj vad lugnt det var här,vad gör alla i ruskvädret? Själv målar jag i hallen,vi hade tänkt åka på rättviks marknad men i det här vädret håller jag mig hellre inomhus
    Ingen feber hos er???  Adam hade oxå fått feber i natt nämligen... :(
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Jag ska strax göra mej i ordning å åka till Kupolen å köpa en ny febertermometer... å lite suppar..  å ev en pyjamas åt mej.. :)

• znoozan
    smarties skrev 2008-10-05 10:25:44 följande:
    Vi tänkte också åka till marknaden i helgen, men var så dåligt väder när vi kom uppåt så vi stannade kvar i Leksand och hälsade på mina föräldrar istället. Sparade nog in massa pengar på det. :)Idag är det slödag här hemma, jag är den enda som är vaken, de andra sover middag i sovrummet, och när dom har vaknat tänkte vi ta en promenad till Kupolen och se om vi hittar någonting roligt att shoppa.. :D
    kupolen är bra i sånt här väder   men vi skulle ju på lager 157 och calimero på vägen till rättvik det var ju där jag ville shoppa!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • MiniMie

..vi var på marknaden igår. Inte toppen väder..men de gick rätt bra, var mycke folk..inte för kallt och de kom nog bara ett par droppar regn. Så.. de var skönt =) Riktigt höstväder..

Är glad dock att vi åkte igår..för idag hade jag inte åkt.. =)

Här är de en riktig städ-dag..
    EN dag till bf.. stefan diskar, och jag dammar..sedan ska de dammsugas och torkas golv..och jag har lovat att ta toaletterna den här vändan.. (jag hatar toaletterna) Men, en storstädning är nödvändig. Så vi vet vad vi har att göra.. heheh..

kl:14 ska vi hämta vår inneboende..stefans kusin barn ska bo här fram till 1nov, hon har fått ett högre jobb på ssab här i borlänge, än de hon har på ssab i oxelesund. Så de blidde flytt men de felade lite med lght så vi ställer upp med vårat extra rum/bebisrummet =)

En vända till kupolen ska jag oxå göra..måste köpa dom fina ramarna jag hittade där i veckan!

• Martha
    znoozan skrev 2008-10-05 10:29:30 följande:
    kupolen är bra i sånt här väder   men vi skulle ju på lager 157 och calimero på vägen till rättvik det var ju där jag ville shoppa!
    ååå men kan ni inte bara åka dit då? ;)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-10-05 10:26:55 följande:
    Ingen feber hos er???  Adam hade oxå fått feber i natt nämligen... :(
    Nä här är full fart på Isac! Hur är det med tjejjerna nu då?
  • Martha
    znoozan skrev 2008-10-05 10:34:54 följande:
    Nä här är full fart på Isac! Hur är det med tjejjerna nu då?
    Malva är pigg igen.. Men Havanna har fortfarande feber å vill bara ligga p soffan... :/
  • znoozan
    Martha skrev 2008-10-05 10:34:44 följande:
    ååå men kan ni inte bara åka dit då? ;)
    nä inte idag,jag vill måla klart ju!
Svar på tråden Poppispinglorna