• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 21:05:38 följande:
    Jag skulle inte vilja jobba där, och just nu är jag så jävla glad för att det inte är jag som rullar runt på båten Jag kan garantera att det är mig dom slänger i fyllecellen om jag sticker iväg på kryssning..!Jag får tillräcklig fylleångest ändå, och skulle jag dessutom bli filmad och visad på 5:an då skulle jag nog fan emigrera och plastikoperera mig. Däremot är det så förbaskat kul att se folk göra bort sig totalt
    Haha, ja jag tänkte på det också, att filmad skulle jag absolut inte vilja bli på dom där kryssningarna. Men jag brukar vara en "duktig" gäst
  • bebis08

Det kanske är tur att man blivit så pass "gammal" och dålig på att dricka nu för tiden.... *haha*
    HATAR att bli snurrig, så jag slutar oftast i tid Fy vad tråkig jag låter *asg*

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • copernicus

hejhej!
    får nästan ångest när jag tittar på färjan, att folk inte skäms över att göra bort sej så!
    Men Håkan- bartendern visst var han med i dokusåpan Baren???

• Nirnaeth
    copernicus skrev 2008-10-06 21:34:10 följande:
    hejhej!får nästan ångest när jag tittar på färjan, att folk inte skäms över att göra bort sej så!Men Håkan- bartendern visst var han med i dokusåpan Baren???
    Har han varit med där??
    Jag tycker att jag känner igen honom, men kan inte koppla vartifrån. Han irriterar mig nåt fruktansvärt iaf, jag blir vansinnig så fort jag ser honom!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth

Jo..det är Håkan från Baren..googlade honom Tacka fan för att jag känner igen honom då..
    Var lika irriterad på honom då minns jag, skönt iaf att det bara är EN och samma människa.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 21:47:41 följande:
    Har han varit med där??Jag tycker att jag känner igen honom, men kan inte koppla vartifrån. Han irriterar mig nåt fruktansvärt iaf, jag blir vansinnig så fort jag ser honom!
    jamen visst är han irriterande! ville byta kanal när de filmade honom
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-10-06 21:49:20 följande:
    Jo..det är Håkan från Baren..googlade honom Tacka fan för att jag känner igen honom då..Var lika irriterad på honom då minns jag, skönt iaf att det bara är EN och samma människa.
    Ahaaaa, tyckte oxå han var bekant på nå't vis, men det var fel båt *haha*
    Och JA, en mkt störande person....
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Martha

Jag tyckte han verkade så himlans slemmig förra avsnittet när han stod å gjorde i ordning håret... han tog så jäkla mycket grejs så hela håret blev vitt.. bläääk

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • copernicus

håller med han är hemsk! Har inbte kunnat släppa var jag sett honom förut, men efter att jag skrivit här så kom jag på att jag har en "baren drinkbok" i den står det så här om Håkan (bläää)
    - Håkan Halldin 31 år,
    Sysselsättning; jobbar på bar och restaurang
    fritidsintressen: tjejer, sex, krogen, tv-spel och laga mat
    karaktär: spexig casanova
    motto: det du kan göra idag bör du skuta upp till imorgon.

Ja vad säger man?? det säger ju allt!!

Han har även skrivit i boken:
    - Beställer man av mej blir man sällan besviken. Jag är barunderhållare. Situationskomik, sketcher och ironiska skämt är sånt som jag gillar- Helst vill jag vara ståupp-komiker på scen.

Njaaaa

• Knastroll82

Lilla Liam har nu hunnit bli 16 dagar gammal, helt sjukt vad fort tiden går!
    Hinner ingenting förutom att amma och byta blöjor känns det som, men det gör ingenting. Han är så snäll och fin så.

Jag har uppdaterat min förlossningsberättelse om nån vill läsa...

Svar på tråden Poppispinglorna