• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-10-10 08:38:14 följande:
    Är ni som jag och köper rosa bandet varje år, så är detta också ett tips om man vill stödja föräldrar som mist barn.. Allt för forskningen!www.angla-rosetten.se/epages/angla-rosetten_s...
    Åh vad du är gullig! Såg en mamma i Falun som hade en så fin ängelreflex på sin jacka. Frågade henne och hon hade köpt den på just ängarosetten.

Blir rörd av din empati.
  • Starlet1

Adam grät inte när jag lämnad ehonom på dagis varken idag eller igår. Jätteskönt. Han ville att jag skulle ta upp honom, men när hans favvofröken tog upp honom så sa han inget. Så himla skönt.

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-10-10 10:04:22 följande:
    Åh vad du är gullig! Såg en mamma i Falun som hade en så fin ängelreflex på sin jacka. Frågade henne och hon hade köpt den på just ängarosetten.Blir rörd av din empati.
     Tack Ylva.. inte ofta man blir kallad gullig numer OskyldigGenerad
    Starlet1 skrev 2008-10-10 14:17:24 följande:
    Adam grät inte när jag lämnad ehonom på dagis varken idag eller igår. Jätteskönt. Han ville att jag skulle ta upp honom, men när hans favvofröken tog upp honom så sa han inget. Så himla skönt.
    Vad skönt att det börjar gå bra! =)) Här är det ungefär varannan gång som går bra, och varannan så gråter hon. Men vi gör iaf framsteg :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-10-10 15:21:00 följande:
    Vad skönt att det börjar gå bra! =)) Här är det ungefär varannan gång som går bra, och varannan så gråter hon. Men vi gör iaf framsteg :)
    Men du ÄR ju gullig .

Ja, det är skönt. Men det är bara två lämningar som gått så bra. Han ser mer förvånad ut än ledsen . Men det är så skönt när dom låter hans favvofröken ta honom istället för hans fadderfröken. Dom är bra på vårt dagis. Och svågern tycker han har bra smak
  • smarties

Åh vilket fynd jag gjorde idag åt Max. Skrivbord och matchande bokhylla för 150 kronor. Gissa om jag får en lycklig liten kille som kan sitta och måla ifred på sitt rum :)

• Starlet1
    smarties skrev 2008-10-10 15:34:28 följande:
    Åh vilket fynd jag gjorde idag åt Max. Skrivbord och matchande bokhylla för 150 kronor. Gissa om jag får en lycklig liten kille som kan sitta och måla ifred på sitt rum :)
    Åh vilket fynd. Visst blir man glad av det.
  • smarties
    Starlet1 skrev 2008-10-10 15:35:11 följande:
    Åh vilket fynd. Visst blir man glad av det.
    Ja lite fynd behövs nu när vi bara har en inkomst, och det ekade så tomt i Max rum..vi fyller ut lite här o där :)
  • Starlet1

Är det nån som ska på Brandkårens öppna hus imorgon. Jag och Adam funderar på det, om jag nu inte blir sjuk, börjar känna mig lite krasslig.

• smarties

Vi ska till Brandkåren, det är det enda han pratar om här hemma nu sen vi nämnde det när Nirnaeth tipsade oss om det.. :)
    Vi kommer absolut inte ifrån det.. :D

Svar på tråden Poppispinglorna