• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • lindi

tejp! du var nyfiken förut på tuvas säng, såhär blev det! saknas golvlister än men iaf
    IMG_2169.JPG

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

bakom draperiet och bakom expedithyllan haar hon en garderob, plus att det går i en hel del i lådorna i hyllan så förvaringsutrymmet känns tom större än innan.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Nirnaeth
    lindi skrev 2008-07-19 09:52:23 följande:
    tejp! du var nyfiken förut på tuvas säng, såhär blev det! saknas golvlister än men iaf
    Hjälp vad snyggt det var! Hur fyndigt som helst
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Jätte fint.  :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • tejp

Åh va fint det blev!! Supersnyggt!

Vi har börjat med våran säng nu idag, Jacob snickrar förfullt nu. Så jag får väl återkomma med bilder när det är klart så du får se!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • copernicus

oj vad snyggt Linda!
    skönt med extra förvaring som dessutom är "osynlig"

Vi har nyss kommit hem från Gotland, vi hade tänkt oss en sol och badresa men riktigt så blev det inte.
    Lua som fyllde ett i onsdags fick den bästa presenten man kan få tror jag, då vi träffade hennes biologiska farfar och han accepterade oss och tom ville träffa oss igen. ( jag har aldrig träffat honom inte ens sett honom på kort)
    Vi hann helt enkelt inte ligga på stranden, men vad gör väl det?!Glad

• Martha
    copernicus skrev 2008-07-19 14:06:15 följande:
    oj vad snyggt Linda! skönt med extra förvaring som dessutom är "osynlig"Vi har nyss kommit hem från Gotland, vi hade tänkt oss en sol och badresa men riktigt så blev det inte.Lua som fyllde ett i onsdags fick den bästa presenten man kan få tror jag, då vi träffade hennes biologiska farfar och han accepterade oss och tom ville träffa oss igen. ( jag har aldrig träffat honom inte ens sett honom på kort)Vi hann helt enkelt inte ligga på stranden, men vad gör väl det?!
    Ojdå.. Ja det låter som en bra present.  Men ni visste att han fanns i varje fall? var det planerat å träffas?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi

tack för alla snälla komentarer

tejp skrev 2008-07-19 13:46:54 följande:
    Åh va fint det blev!! Supersnyggt! Vi har börjat med våran säng nu idag, Jacob snickrar förfullt nu. Så jag får väl återkomma med bilder när det är klart så du får se!

ja visa gärna hur det blir, alltid spännande när någon bygger själv

hur ska ni göra?

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • tejp
    lindi skrev 2008-07-19 20:20:41 följande:
    tack för alla snälla komentarer ja visa gärna hur det blir, alltid spännande när någon bygger själv hur ska ni göra?

Vi bygger en väggfast loftsäng. Har fått idén från ett inredningsprogram som var för ett bra tag sen. Är lite svårt att förklara, men det går undan så bilderna lär inte dröja alltför länge

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • copernicus
    Martha skrev 2008-07-19 14:18:16 följande:
    Ojdå.. Ja det låter som en bra present.  Men ni visste att han fanns i varje fall? var det planerat å träffas?
    JA  vi visste var han bodde, Andreas hade liite kontakt med honom när han var liten, men nu är det 12 år sedan de träffades.
    Nej det var inte planerat!
    Jag ville att vi skulle åka förbi och se om de var hemma, men på vägen ut till Tofta sprang vi på dem i en outlet butik som vill var in i. Andreas kände genast igen honom men pappan fattade först inte. Inte konstigt kanske med tanke på avståndet och tiden som gått.
    Vi träffade farmor, mormor, faster, morbror, och Andreas syskon också. Jättekul faktiskt!
Svar på tråden Poppispinglorna