• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-07-18 10:10:57 följande:
    Det måste ju finnas något bra alternativ tycker man, finns det inga lätta vagnar där dom sitter bredvid varandra med svängbara hjul som en halvt handikappad kan hantera? :)
    city cerox 360 ;)
  • tejp
    IDAG BÖRJAR VÅRAN SEMESTER!!!!

Gud va skönt, nu är vi lediga ihop ända tills skolan börjar igen den 18e augusti!

Nu gäller det bara att hitta på något att göra då...Räcka ut tungan
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    lindi skrev 2008-07-18 09:48:30 följande:
    så här blev den
    Va fint det blev!!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1

MiniMe: Har du ringt till bm idag?

• Starlet1

Nu åker vi på minisemester igen. Men vi kommer hem på söndag igen. Vi ska till en kompis i Ulricehamn.

• smarties
    MiniMie skrev 2008-07-18 11:07:00 följande:
    city cerox 360 ;)
    Den var ju jättefin, men dom där små hjulen, hm.. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-07-18 15:14:10 följande:
    Den var ju jättefin, men dom där små hjulen, hm.. :)
    hehe.. vi har en sån.. men enkel da. Får se hur man gillar hjulen sen.. men just nu har jag inte stött på några problem alls.
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-07-18 14:31:56 följande:
    MiniMe: Har du ringt till bm idag?
    Jag har ringt, ringt och ringt... men som vanligt går de knappt att komma fram fast man bara ska lämna sitt tfn nr och sedan bli uppringd.
    Har haft lite små tryckande känsla i magen idag.. men itne enråt som om de vore på g. Har vandra runt på kupolen en massa så..de kan ju vara därför oxå. Ska försöka ta de lugnt under helgen så ska ajg ju till min BM på måndag..då jag har en inbokad tid.
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-07-18 17:54:07 följande:
    Jag har ringt, ringt och ringt... men som vanligt går de knappt att komma fram fast man bara ska lämna sitt tfn nr och sedan bli uppringd.Har haft lite små tryckande känsla i magen idag.. men itne enråt som om de vore på g. Har vandra runt på kupolen en massa så..de kan ju vara därför oxå. Ska försöka ta de lugnt under helgen så ska ajg ju till min BM på måndag..då jag har en inbokad tid.
    du kan ju alltid ringa till förlossningen oxå... då får du verkligen den hjälp du behöver på en gång....  om du nu vill ha hjälp förståss..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-07-18 18:05:47 följande:
    du kan ju alltid ringa till förlossningen oxå... då får du verkligen den hjälp du behöver på en gång....  om du nu vill ha hjälp förståss..
    skulle jag få förvärkar igen.. eller annan obehaglig känsla som gör att jag tvivlar på att allt är okej.. så ringer jag självklart förlossningen. Men, känns inte i min värld som de är så akut..
    jag är en sån som hellre stannar hemma in i de sista.. så jag verkligen får hjälp när jag ber om den iställe för att bara blir nonchalerad för att vara "lite för överkännslig"..eller hur man kallar de. Är samma om jag skulle bli sjuk.

han sparkar på där inne.. och de verkar inte gå någon nöd på honom..så två dagar till borde jag kunna stå ut med mina funderingar om slemproppen oxå.
Svar på tråden Poppispinglorna