• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-07-18 18:30:27 följande:
    skulle jag få förvärkar igen.. eller annan obehaglig känsla som gör att jag tvivlar på att allt är okej.. så ringer jag självklart förlossningen. Men, känns inte i min värld som de är så akut..jag är en sån som hellre stannar hemma in i de sista.. så jag verkligen får hjälp när jag ber om den iställe för att bara blir nonchalerad för att vara "lite för överkännslig"..eller hur man kallar de. Är samma om jag skulle bli sjuk.han sparkar på där inne.. och de verkar inte gå någon nöd på honom..så två dagar till borde jag kunna stå ut med mina funderingar om slemproppen oxå.
    På förlossningen blir du ALDRIG nonchalerad å inte får hjälp där får du ALLTID hjälp.  Inget problem är för litet för att komma dit.  Är du orolig så tar de emot dej där.  Men du verkar ju inte direkt orolig nu så då är det ju ingen fara.
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-07-18 19:15:28 följande:
    Men du verkar ju inte direkt orolig nu så då är det ju ingen fara.
    Känns inte som om jag ens kommer att kommentera de där...
    För jag förstår inte varför du kommenterar på de sättet du alltid gör. Jag har ställt min fråga och jag har fått mina svar..dina påståenden kan ajg klara mej utan! as usual
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-07-18 18:30:27 följande:
    skulle jag få förvärkar igen.. eller annan obehaglig känsla som gör att jag tvivlar på att allt är okej.. så ringer jag självklart förlossningen. Men, känns inte i min värld som de är så akut..jag är en sån som hellre stannar hemma in i de sista.. så jag verkligen får hjälp när jag ber om den iställe för att bara blir nonchalerad för att vara "lite för överkännslig"..eller hur man kallar de. Är samma om jag skulle bli sjuk.han sparkar på där inne.. och de verkar inte gå någon nöd på honom..så två dagar till borde jag kunna stå ut med mina funderingar om slemproppen oxå.
    Men direkt du känner något ska du höra av dig till dom, du kan iaf ringa till dom! :)
    Fast..envis har du ju alltid vart.. ;)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-07-18 19:23:54 följande:
    Känns inte som om jag ens kommer att kommentera de där...För jag förstår inte varför du kommenterar på de sättet du alltid gör. Jag har ställt min fråga och jag har fått mina svar..dina påståenden kan ajg klara mej utan! as usual
    Jamen du ber ju oss om hjälp när du komenterar här och vi försöker hjälpa dej???  och du skrev att du spar hjälpen du får på förlossningen tills dess du behöver den å då säjer jag bara att man alltid får hjälp där kanske inte alla som vet det???!! 
  • Knastroll82

Ojjojj flickor, nu ska vi vara snälla!

• smarties

Jag ska få se "The hottie and the nottie" idag.
    Paris Hilton kan vara den bästa. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-07-18 19:36:56 följande:
    Jamen du ber ju oss om hjälp när du komenterar här och vi försöker hjälpa dej???  och du skrev att du spar hjälpen du får på förlossningen tills dess du behöver den å då säjer jag bara att man alltid får hjälp där kanske inte alla som vet det???!! 
    Jag tackade för hjälpen med svaren på de jag undrade.. men kommentarer som:
    "om du nu vill ha hjälp förståss" och "Men du verkar ju inte direkt orolig nu så då är det ju ingen fara" har väl inte direkt med ressonemanget att göra och kunde väl därför undvikas.. då du inte vet hur de ligger till hos mej, då du inte känner mej?!!?

Så.. nu la vi de åt sidan. =)=)

Smarties: jag..envis.. hehe.. jasså *hihi*
    SJÄLVKLART ringer jag direkt till dom om de "händer" något. (blod,förverkar..eller något annan mysko)
    Men, då så många säger att de är vanligt att slemmisen lossnar.. (tycker de mesta verkar vara "vanligt" när man undrar något, spec när de är andra barnet)
    Vill inte ringa och ta upp deras tid.. när någon annan kanske försöker ringa om något viktigare.. (that´s me) ;)
  • badthing
    MiniMie skrev 2008-07-18 20:26:10 följande:
    Jag tackade för hjälpen med svaren på de jag undrade.. men kommentarer som:"om du nu vill ha hjälp förståss" och "Men du verkar ju inte direkt orolig nu så då är det ju ingen fara" har väl inte direkt med ressonemanget att göra och kunde väl därför undvikas.. då du inte vet hur de ligger till hos mej, då du inte känner mej?!!?Så.. nu la vi de åt sidan. =)=)Smarties: jag..envis.. hehe.. jasså *hihi*SJÄLVKLART ringer jag direkt till dom om de "händer" något. (blod,förverkar..eller något annan mysko)Men, då så många säger att de är vanligt att slemmisen lossnar.. (tycker de mesta verkar vara "vanligt" när man undrar något, spec när de är andra barnet)Vill inte ringa och ta upp deras tid.. när någon annan kanske försöker ringa om något viktigare.. (that´s me) ;)
    Du är som mig du. Sådär var jag också, när jag hade värkar, trodde ju inte ens att det var värkar, så jag kunde lika gärna strunta i att ringa, tills jag hade ont. :P
    Kanske var därför jag var hemma så länge. :)
    Kände också att jag inte ville ta upp deras tid, finns dom som har viktigare saker att ringa för.. In kom jag till slut. :D
  • Martha

Antar att det är skillnad hur man prioriterar graviditeter men har man hållt på och förlorat ett barn gör man inga undantag hur mycket eller hur lite ont eller vad man nu har för problem. Man ringer i varje fall in för koll bara för att man är så jävla rädd att förlora det lilla livet man har i magen..

• badthing

Anledningen att jag inte ringde in tidigare, var för att jag trodde att det bara var sammandragningar som kom tätt.. Var väl för fundersam och nervös för vad som skulle komma, för att ens tro att det var på G, hade ställt in mig på att gå 2 veckor över tiden. Där lurade min hjärna mig. :)

Nåja. Alla är vi olika, tur är väl det. Undrar hur världen sett ut annars. :)

På tal om något annat.. Gud sån dålig sommar vi har! När kommer det fina och varma vädret?!

Svar på tråden Poppispinglorna