• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie

...hum. Kanske skulle prova att ta de lite lugnt.. vi har ju ändå semester ;) Och.. de där med att stressa, bubba och bära har ju en tendens att hopa sej när man vill göra så mycke som möjligt på så kort tid som möjligt....

Men.. jag ska försöka få tag i någon BM imån.. min är nämligen på semester och återkommer först måndag..då jag ska dit.
    Tack igen snälla ni...!!!

• Michaela83
    MiniMie skrev 2008-07-17 22:41:05 följande:
    ...hum. Kanske skulle prova att ta de lite lugnt.. vi har ju ändå semester ;) Och.. de där med att stressa, bubba och bära har ju en tendens att hopa sej när man vill göra så mycke som möjligt på så kort tid som möjligt....Men.. jag ska försöka få tag i någon BM imån.. min är nämligen på semester och återkommer först måndag..då jag ska dit.Tack igen snälla ni...!!!
    hihi känner igen de där med att inte ta det lugnt.. men tänk på att det är bebis d handlar om och det är semester nästa år igen och då kan ni flänga runt på aktiviteter och resor mm hur mkt som helst  Nu får du VILA vila vila, och verkigen passa på medans S har semester.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Nu åker vi iaf till Skara.. ska på trav hela helgen. Barnen blir hos farmor tills söndag för det är ca 35.0000 som besöker travet & campingen och inte speciellt barnvänligt med massa alkohol inblandat Oskyldig
    Ha det så bra girls. Kyss

Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Åh vad jag önskar jag hade typ en sån där dubbelscooter ibland, Moa vill så gärna titta på allt runtomkring och får dåligt samvete med P&Tn, men den är ju så underbar.. :P

Varför kan inte dubbelscootern ha svängbara hjul =(

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-07-18 06:53:29 följande:
    Nu åker vi iaf till Skara.. ska på trav hela helgen. Barnen blir hos farmor tills söndag för det är ca 35.0000 som besöker travet & campingen och inte speciellt barnvänligt med massa alkohol inblandat Ha det så bra girls.
    ha så jätteskoj nu gumman!!!
  • lindi

marit! var in på panduro igår, a är fortfarande slut, men om du tar ett g o vänder det upp och ner så blir det ett a. jag jämnförde med ett ä o de såg likadana ut förutom prickarna.
    jag köpte bokstäver till min present o stressgjorde dem igår kväll. köpte designer ark som finns i massor med roliga mönster oklippte ut o klistrade fast på bokstäverna. var bra om man ville ha roligt mönster men vill slippa måla

• lindi
    IMG_2162.JPG
    så här blev den
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Martha
    lindi skrev 2008-07-18 09:32:30 följande:
    marit! var in på panduro igår, a är fortfarande slut, men om du tar ett g o vänder det upp och ner så blir det ett a. jag jämnförde med ett ä o de såg likadana ut förutom prickarna.jag köpte bokstäver till min present o stressgjorde dem igår kväll. köpte designer ark som finns i massor med roliga mönster oklippte ut o klistrade fast på bokstäverna. var bra om man ville ha roligt mönster men vill slippa måla
    men suuuper.. :) då ska jag åka dit i dag å köpa lite bokstäver :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-07-18 08:56:45 följande:
    Åh vad jag önskar jag hade typ en sån där dubbelscooter ibland, Moa vill så gärna titta på allt runtomkring och får dåligt samvete med P&Tn, men den är ju så underbar.. :PVarför kan inte dubbelscootern ha svängbara hjul =(
    Jag har hört att dubbelscootern är skit tung å köra... Och inte alls nån supervagn..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-07-18 10:01:29 följande:
    Jag har hört att dubbelscootern är skit tung å köra... Och inte alls nån supervagn..
    Det måste ju finnas något bra alternativ tycker man, finns det inga lätta vagnar där dom sitter bredvid varandra med svängbara hjul som en halvt handikappad kan hantera? :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Poppispinglorna