• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Moa tackar ännu en gång för alla grattishälsningar. :)
    Idag är vi tillbaka i vardagen, med lite fler leksaker än förut då.. :)

Har hämtat ut lite grejor på posten idag, fyndat lite tradera..blev glatt överraskad då säljaren lagt i fler grejor än vad hon skrev.. :) Bra med extra kläder :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1

Jag förstår det där att inte vilja ta upp förlossningens tid i onödan, jag gör det. Det är bara, att om jag hade gjort det så hade allt sett annorlunda ut för mig idag och jag hade inte hatat mig själv så som jag gör.

Ni får ursäkta mig, men jag kan inte förstå varför man inte bara ringer till proffsen och frågar dom om det som man är orolig över. Vi här inne kan ju bara spekulera och kanske googla, men dom på förlossningen är helt underbara och dom hjälper gärna till, om så bara på telefon.

MiniMe, gick det bra hos bm idag?

• smarties

Uj vad malliga vi är här hemma nu, Moa har gått massor av steg själv ikväll :D

• znoozan

Stackars Isac är så himla känslig för myggbett,han fick ett på kinden och han är svullen från hakan till pannan Han har fått tavegyl så det har iaf slutat svullna,hoppas svullnaden lägger sig fort nu oxå! Han är då glad och pigg iaf,både hon på blge sjukhus och apoteket varnade för trötthet men han härjar runt högt och lågt så ingen sån effekt här inte!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-07-21 18:48:52 följande:
    Stackars Isac är så himla känslig för myggbett,han fick ett på kinden och han är svullen från hakan till pannan Han har fått tavegyl så det har iaf slutat svullna,hoppas svullnaden lägger sig fort nu oxå! Han är då glad och pigg iaf,både hon på blge sjukhus och apoteket varnade för trötthet men han härjar runt högt och lågt så ingen sån effekt här inte!
    ursh då.. läskigt.. 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties

Marit, du undrade om historien om Donnie? :)

Jag var på NKOTB 1990, (tror jag det var?) och såg dom..underbart ;)
    I globen där vi aldrig hade varit någongång jag och min kompis, vi gick vilse efteråt, gick åt helt fel håll, plötsligt står vi öga mot öga med ett par killar, varav en var...DONNIE.. :)

Fjortis som jag var fick jag typ inte fram ett ord, utan bara massa fnissande fjollfraser..haha!
    Vi blev så bortkollrade att vi inte ens bad om autografer, utan bara sa att vi gått vilse :D

• Martha
    smarties skrev 2008-07-21 19:04:59 följande:
    Marit, du undrade om historien om Donnie? :)Jag var på NKOTB 1990, (tror jag det var?) och såg dom..underbart ;)I globen där vi aldrig hade varit någongång jag och min kompis, vi gick vilse efteråt, gick åt helt fel håll, plötsligt står vi öga mot öga med ett par killar, varav en var...DONNIE.. :)Fjortis som jag var fick jag typ inte fram ett ord, utan bara massa fnissande fjollfraser..haha!Vi blev så bortkollrade att vi inte ens bad om autografer, utan bara sa att vi gått vilse :D
    hihi då va jag oxå där... 26 april var det...  ;) Förstår att du inte fick fram ett ljud knappt. 
  • smarties
    Martha skrev 2008-07-21 19:34:27 följande:
    hihi då va jag oxå där... 26 april var det...  ;) Förstår att du inte fick fram ett ljud knappt. 
    Hade det varit nu hade jag nog friat, han är fortfarande HET :D
  • Martha
    smarties skrev 2008-07-21 19:35:00 följande:
    Hade det varit nu hade jag nog friat, han är fortfarande HET :D
    hihi snacka om nostalgi.... brukar lyssna på youtube ibland.. :)  De har väl föresten återförenats nu va?
  • smarties
    Martha skrev 2008-07-21 19:41:10 följande:
    hihi snacka om nostalgi.... brukar lyssna på youtube ibland.. :)  De har väl föresten återförenats nu va?
    Japp! Sök på Summertime på Youtube, det är deras senaste :)
Svar på tråden Poppispinglorna