• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    tejp skrev 2008-07-16 13:45:46 följande:
    Märker?Hehe jag är inte alltför noga med det Men tex ytterkläder syr jag i namnband(läs mamma syr i)Och i vanliga innekläder skriver jag om det är nått jag är rädd om. Po.p har en superbra märkpenna tycker jag!
    men hur vet personalen vad som är vems om det inte står namn i
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp
    znoozan skrev 2008-07-16 22:21:03 följande:
    men hur vet personalen vad som är vems om det inte står namn i
    Det vet dom inte
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nedina

Morrn morrn!

En liten fundering...

Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?

Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen! Skrikandes

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Michaela83

Ang dagis : Jag märker med märkpenna i alla kläder, skor ect.. Skulle aldrig falla mig in att sätta mig och sy i namnlappar hihi..vart får man tiden ifrån?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Nedina skrev 2008-07-17 07:13:48 följande:
    Morrn morrn!En liten fundering...Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen!
    Malva somnar tidigast 19.30 och sover till 09-09.30-10.. lite olika
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nedina
    Martha skrev 2008-07-17 09:10:53 följande:
    Malva somnar tidigast 19.30 och sover till 09-09.30-10.. lite olika
    Oki, böjar fundera om det är Pontus som är ett underbarn som alltid sovit så länge om nätterna eller om Melvin sover ovanligt lite.

Kan inte hjälpa att tycka att de där barnfria timmarna på kvällarna är så viktiga, men det  vette sjutton om det är värt att kliva upp 05 för att få dem.
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Nirnaeth
    Morrn morrn!En liten fundering...Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen!
    Xander har alltid varit morgonpigg, oavsett vilken tid han somnat på kvällen. Spelar ingen roll om han varit uppe till 21-22, han sover iaf inte längre på morgonen. Enda skillnaden är att han är grinigare om han somnat senare på kvällen, eftersom han då sovit mindre timmar.
    Så vi lägger honom 19.30, då får vi mer barnfri tid på kvällen, och han är faktiskt trevligare på morgonen eftersom han fått sova fler timmar under natten.

Första halvåret/året vad jag grinfärdig varenda morgon, det var pest och pina att behöva gå upp och vara rolig den tiden på dygnet. Men nu är jag så van vid att vakna tidigt, så jag vaknar självmant. Står kl på 06.30 nån morgon då är det sovmorgon här!

Nu är han visserligen inte 1 år, men han har varit likadan jämt.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Nedina skrev 2008-07-17 09:27:18 följande:
    Oki, böjar fundera om det är Pontus som är ett underbarn som alltid sovit så länge om nätterna eller om Melvin sover ovanligt lite.Kan inte hjälpa att tycka att de där barnfria timmarna på kvällarna är så viktiga, men det  vette sjutton om det är värt att kliva upp 05 för att få dem.
    Men kan ni inte ta in honom i er säng å låta honom ligga där då utan att gå upp.. till slut tycker han kanske det är så tråkigt så han somnar om??
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Michaela83
    Elwira läggs 19.00.. vaknar mellan 07-08.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Michaela83 skrev 2008-07-17 09:55:17 följande:
    Elwira läggs 19.00.. vaknar mellan 07-08.
    måste tilllägga: lägger vi E senare vaknar hon ändå mellan 7 och 8..
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna