Du måste logga in för att svara i en tråd.

• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • tejp
    smarties skrev 2008-07-10 19:48:35 följande:
    www.subway.se   <---- tipsa :)Mumsiga mackor!
    aha! Där ser man!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha
    tejp skrev 2008-07-10 19:42:54 följande:
    Är också lite nyfiken på vad som hänt med gamla! Så den sista som skrev nått kan väl krypa till korset Subway?! Är det också nått matställe? är aldrig till max så jag har nollkoll. Vill också åka till stockholm Fast ska nog vänta tills dom hunnit få in mer på pop, vinterkläder eller nått, jag som ändå inte ska ha nått
    Jag tycker vi borde ta en tjej weekend utan barn... guud va skönt det skulle vara :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan

jaha hoppsan är det här vi hänger nu!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83

va fasen hände i tråden, den blev ju nerstängd :(

Tack Tejpis för att du skapade en ny Kyss

Wilma -05 & Elwira -07
  • Nirnaeth

Var det ingen som såg vad som hände med tråden??

Jag behöver en flyttbuss..om jag ska få med mig allt jag vill packa. Tror jag får ge upp mina planer på en bekväm tillvaro, och ställa in mig på att leva lite primitivt där ute i skogen

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Michaela83 skrev 2008-07-10 21:03:11 följande:
    va fasen hände i tråden, den blev ju nerstängd :( Tack Tejpis för att du skapade en ny
    Så lite så
    Nirnaeth skrev 2008-07-10 21:15:31 följande:
    Var det ingen som såg vad som hände med tråden??Jag behöver en flyttbuss..om jag ska få med mig allt jag vill packa. Tror jag får ge upp mina planer på en bekväm tillvaro, och ställa in mig på att leva lite primitivt där ute i skogen

Mysteriet med tråden? Alla är lika nyfikna

Det är hårt att packa och inse att man måste lämna mer än hälften av allt man skulle ha med sig hemma.

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-07-10 21:03:11 följande:
    va fasen hände i tråden, den blev ju nerstängd :( Tack Tejpis för att du skapade en ny
    Var det ingen som såg vad som hände med tråden??Jag behöver en flyttbuss..om jag ska få med mig allt jag vill packa. Tror jag får ge upp mina planer på en bekväm tillvaro, och ställa in mig på att leva lite primitivt där ute i skogen
    Jag har mailat å frågat men inte fått nått svar än...

MEEEEN nån måste väl veta vad som hänt? nån måste ju skrivit nått eller???? ;)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-07-10 21:22:10 följande:
    Jag har mailat å frågat men inte fått nått svar än... MEEEEN nån måste väl veta vad som hänt? nån måste ju skrivit nått eller???? ;)
    jag skrev tidigare idag o frågade om kort förstoringar, någon som tyckte det var stötande eller? hahaha!

om det var någon som svarade på det så får ni gärna göra det igen så jag kan läsa svaret hihi!
  • znoozan
    lindi skrev 2008-07-10 21:36:01 följande:
    jag skrev tidigare idag o frågade om kort förstoringar, någon som tyckte det var stötande eller? hahaha!om det var någon som svarade på det så får ni gärna göra det igen så jag kan läsa svaret hihi!
    men sånt får man väl fråga??!! verkligen skumt,kommer ni andra oxå till senaste inlägg om ni klickar på tråden?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna