• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties
    znoozan skrev 2008-07-16 10:11:12 följande:
    Hörrni dagisproffsen,hur märker ni barnens kläder? är väl dags att börja tänka på sånt nu
    Har köpt namnlappar som jag syr i, för då kan man sprätta bort dom bara när kläderna ska säljas :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-07-16 10:16:48 följande:
    Ute i Bergebo, Kriztin och Niklas heter dom som ska gifta sig Vart ska du då?Fick du mitt mail igår förresten?
    Då var det inte samma.. ;) dom vi ska till ska gifta sej i torsång.. 

Japp jag fick ditt mail... Det enda jag fått än...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • tejp
    znoozan skrev 2008-07-16 10:11:12 följande:
    Hörrni dagisproffsen,hur märker ni barnens kläder? är väl dags att börja tänka på sånt nu
    Märker?

Hehe jag är inte alltför noga med det

Men tex ytterkläder syr jag i namnband(läs mamma syr i)
    Och i vanliga innekläder skriver jag om det är nått jag är rädd om. Po.p har en superbra märkpenna tycker jag!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp

Välkommen hem Nirna

Blev det en kortissemester bara Jag känner mig rätt nervig då vi ska dra iväg med alla ungarna, för vi SKA till västkusten Förvånad

Ska du föresten sälja soffan ff? Har en kompis som ev var intresserad, hon skulle nog Maila dig.

• Nirnaeth
    tejp skrev 2008-07-16 13:49:48 följande:
    Välkommen hem Nirna Blev det en kortissemester bara Jag känner mig rätt nervig då vi ska dra iväg med alla ungarna, för vi SKA till västkusten Ska du föresten sälja soffan ff? Har en kompis som ev var intresserad, hon skulle nog Maila dig.
    Tack å tack!

Härligt med västkustsemester! Vi var där ofta när jag var yngre, och ska lätt tillbaka så fort ungarna beter sig hyffsat
    Hoppas det går bättre för er!

Ang. soffan så vill JAG sälja den, men karln i huset tycker att det är så omständigt och drygt att byta soffa. Kan iofs förstå till viss del, eftersom det är han som får lov att bära in den nya, och förmodligen åka och hämta den.
    Men jag jobbar fortfarande på att övertala honom. Kanske blir han lite motiverad när han hör att det faktiskt finns folk som vill ha den!
    Har han inte ändrat sig innan semestern är slut, så får soffan stanna dock.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-07-16 14:22:45 följande:
    Tack å tack!Härligt med västkustsemester! Vi var där ofta när jag var yngre, och ska lätt tillbaka så fort ungarna beter sig hyffsat Hoppas det går bättre för er! Ang. soffan så vill JAG sälja den, men karln i huset tycker att det är så omständigt och drygt att byta soffa. Kan iofs förstå till viss del, eftersom det är han som får lov att bära in den nya, och förmodligen åka och hämta den. Men jag jobbar fortfarande på att övertala honom. Kanske blir han lite motiverad när han hör att det faktiskt finns folk som vill ha den!Har han inte ändrat sig innan semestern är slut, så får soffan stanna dock.
    Karlar tycker alltid att allt är så drygt! Fattar det inte! 

Frågan är väl om barn någonsin beter sig hyffsat??!
  • MiniMie

jag märker oxå kläder med POP´s märkpenna.

men håller med carro... märker på bums om de är något jag är lite mera "rädd om".. annars blir de lite si o så med de där =)=)

tejp: vi ska oxå till västkusten... men, åker sista helgen i augusit först.

• Martha

Hej flickor vad gör ni i kväll?

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie

häj hopp... vi köpte en korg till våran city cerox 360. Nu undrar jag lite. VAD har man i inför en "vinterbebis" som vi kommer att få??
    täcke? kudde? åkpåse?.. är helt lost =/

• znoozan
    Martha skrev 2008-07-16 21:45:37 följande:
    Hej flickor vad gör ni i kväll?
    ligger i sängen och är mätt
    MiniMie skrev 2008-07-16 21:50:35 följande:
    häj hopp... vi köpte en korg till våran city cerox 360. Nu undrar jag lite. VAD har man i inför en "vinterbebis" som vi kommer att få??täcke? kudde? åkpåse?.. är helt lost =/
    vi hade kudde och filt i början (oktoberbebis) sen när det blev kallt blev det åkpåse
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna