• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-07-12 22:53:39 följande:
    Nån som vet hur man går tillväga om vi vill byta stavning i ett namn?Vill byte W:et i Elwiras namn till V... Alltså Elvira.
    Varför vill du byta?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    tejp skrev 2008-07-12 22:40:31 följande:
    Här är barnen påväg att lägga sig nu, förutom Moses då som redan sover. Blir senare och senare för varje kväll känns det som. Är nedräkning till semestern börjar! Gud va jag längtar!När har ni semester? Och vad ska ni göra? Ska vi försöka ses nått till veckan kanske?
    Vi har semester nu! Göra? hmm vi ska till kreta i september så det blir inget särskilt nu,nån liten tur åt nåt håll när vi kommer på nåt alla 4 stora vill göra   och så är det målning och omkittning av fönster,bara vädret tillåterFundersam 
    fika nåndag låter trevligtGlad
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-07-12 23:02:32 följande:
    Varför vill du byta?
    Ångrat mig bara. Tycker Elvira är finare än Elwira. :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • lindi
    Nån som vet hur man går tillväga om vi vill byta stavning i ett namn?Vill byte W:et i Elwiras namn till V... Alltså Elvira.
    är väl skatteverket man ringer om sånt tror jag, om det inte räcker att du bara börjar stava med v när du skriver hennes namn när du fyller i saker.
    jag vill lägga till ett namn på Love som vi tänkte ha från början, måste kolla upp om det går?
  • badthing
    Martha skrev 2008-07-12 22:44:52 följande:
    Guud vilken skum film jag kollar på... Juno.. Nån som sett den?
    Jag har sett den, jag tycker den var rätt bra, men skum, ja. :)
  • copernicus
    man lämnar in en ansökan hos skatteverket. En gång får man byta namn gratis sen kostar det, iaf var det så förut.

semester har jag knappt nån men några dar härochdär.
    Vi har varit till furuvik i onsdags, Casper var jättearg för att "alla roliga karuseller" var för de längre barnen.
    Men vi tyckte att det var mysigt.
    Hade ett gratis åkband genom "mama" så vi sparade lite pengar där.
    Nu åker vi till gotland och ev kolmården sen i slutet av augusti åker vi till Rodhos en vecka.
    Sen  blir det väl stugan en del och utöver det HUSET! Vi måste måla om det och fönstrerna och helst bygga en altan och isolera tamburen så vi kan använda den som hall.
    Ja projekten är MÅNGA!

Men det tar vi sen nu är det semester borta som gäller utan måsten, bara bada (om det går) och ev kneippbyn. Ev. ska vi också hälsa på Andreas familj.

nu åter till packningen
  • Knastroll82

Hemma!
    Tack för alla grattis!

Än så länge har vi inte bestämt datum, men det blir innan det här året är slut, och efter att bebis kikat ut! Så i höst/vinter nån gång. Men det är hemligt än så länge...

• Knastroll82

Och förresten, nån som vet nån schysst festlokal i stan som inte kostar allt för mycket att hyra?

Och nån som vet vad hon kallar sig hon som gör tårtor i gustavs?

• tejp

Halloj!

Å jag har inget att skriva Bara kikar in ändå. Är så uttråkad. barnen spelar zelda, sååå tråkigt!

Hon här på fl som gör tårtor heter väl mamma till två eller nått sådant

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Poppispinglorna