Hej hej!
Vi är tillbaka i civilisationen igen.
Efter tre sömnlösa nätter (och dagar) gav vi upp och packade ihop. En till natt utan sömn hade nog varit droppen, iaf för min del. Jag var så sur och irriterad sista dagen, allas röster skar i huvudet, inget var kul, jag hade ingen matlust..etc. Det sög röv helt enkelt.
Thomas var lika knäckt han, och blödde näsblod hela tiden.
Adele har inte sovit nånting på nätterna sen vi åkte, och på dagarna är hon sur och grinig. Så fort jag lyckats få henne att somna lite, så kommer genast nån och väcker henne. Eller ja, Xander och hans kusin..var rätt duktiga på att storma in varenda gång jag försökte söva Adele.
Hon somnar utan problem på kvällen, men vaknar sen efter några timmar och är klarvaken! 2 av 3 nätter väckte hon även Xander, som också blev superpigg, och sur när han inser att ingen annan är vaken så vi måste stanna i våran stuga.
Så vi drog hem igårkväll! Och inatt har Adele sovit som en stock, och bägge barnen sov relativt länge (iaf för att vara våra barn). Jag vet inte om det är för att vi sov hemma, eller om det hade varit så ändå. Ingen av oss ville iaf chansa och ta risken att få vara vakna en hel natt till.
Så nu får vi se vad resten av veckan kan bjuda på..nåt lär vi ju hitta på iaf. Xander var ledsen, för han hade så roligt där ute, och ville inte alls åka hem. Får väl se om det blir Furuvik en sväng då.