• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    znoozan skrev 2008-07-10 21:40:20 följande:
    men sånt får man väl fråga??!! verkligen skumt,kommer ni andra oxå till senaste inlägg om ni klickar på tråden?
    Nää jag kommer till senaste trådar bara.. så jag kommer inte ens in på tråden.. Vad står det längst ner i tråden om det är nån som får upp den då?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Michaela83

nu kommer man in på den... Heeelskumt!

Wilma -05 & Elwira -07
  • supervejron

Hello brudar!!
    Hoppas att allt är bra med er alla..
    SJälv äter jag frulle och ska snart åka och göra min sista dag sen har jag semester i fyra veckor.=)))))

• smarties

Godmorgon godmorgon, själv har jag varit ute o gått med ungarna i 1½ timma, handlat frukost, och nu tvättar vi.. :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

Skickade i väg en ny förfrågan genom den andra tråden... Nu fick jag i varje fall en bekräftelse på att den var mottagen.. det fick jag inte i går.. 

• Martha

guuud vilken lam förklaring jag fick....... Nån moderator som kommit åt stängknappen av misstag...  Den var tydligen rätt nära gå till toppen av sidan knappen...

• copernicus
    Martha skrev 2008-07-11 09:58:57 följande:
    guuud vilken lam förklaring jag fick....... Nån moderator som kommit åt stängknappen av misstag...  Den var tydligen rätt nära gå till toppen av sidan knappen...
    vaaaa?
    varför inte starta upp den igen då?
    den går ju ändå ut på söndag men...

idag är det baka som gäller, har tårta för 70 pers att göra till i morgon, så lite tur med vädret idag.
  • Nirnaeth

Vi har varit på polisstationen, har skaffat nytt ID. Mitt gamla hade gått ut, och lägligt nog så lyckades Xander spärra min bankdosa. utan giltigt ID vägrar dom lämna ut mina koder, eller låsa upp min dosa.
    Så jag får vackert vänta tills jag får mitt nya ID om en vecka..*gah*
    Har inte heller telefonbanken..eller jo, jag har den, men ingen kod! Och den får jag inte heller utan giltigt ID.
    Det skulle inte heller funka med nån som legitimerade mig, sa den snorkiga haggan jag pratade med på kundtjänst. och när jag försökte ringa banken på stan för att fråga om dom godkände det, så kopplade dom mig bara direkt till kundtjänst utan att ens lyssna färdigt på vad jag sa.
    Frustrerande? Näääää inte alls!!

Resten av dagen ska jag packa, skriva lite listor (ordningsfreak som jag är), och gå igenom allt som kanske är skitonödigt att packa..

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • copernicus
    Nirnaeth skrev 2008-07-11 11:30:29 följande:
    Vi har varit på polisstationen, har skaffat nytt ID. Mitt gamla hade gått ut, och lägligt nog så lyckades Xander spärra min bankdosa. utan giltigt ID vägrar dom lämna ut mina koder, eller låsa upp min dosa. Så jag får vackert vänta tills jag får mitt nya ID om en vecka..*gah* Har inte heller telefonbanken..eller jo, jag har den, men ingen kod! Och den får jag inte heller utan giltigt ID. Det skulle inte heller funka med nån som legitimerade mig, sa den snorkiga haggan jag pratade med på kundtjänst. och när jag försökte ringa banken på stan för att fråga om dom godkände det, så kopplade dom mig bara direkt till kundtjänst utan att ens lyssna färdigt på vad jag sa. Frustrerande? Näääää inte alls!!Resten av dagen ska jag packa, skriva lite listor (ordningsfreak som jag är), och gå igenom allt som kanske är skitonödigt att packa..
    har du inget pass?
  • tejp

Hej!

Nu funkar gamla tråden för mig med. Knäppt att dom bara kan "råka" avsluta...Oskyldig

Va gör ni idag då? Jacob jobbar och mina barn ska städa rummen, skiiiiiittråkigt tycker dom!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Poppispinglorna