• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    smarties skrev 2008-08-15 11:08:53 följande:
    Hon är inne i vecka 37 med massor av förvärkar o grejor..värkar som avstannar o gud vet vad. Det är synd om henne, hon kan knappt göra något ju :)
    guud va fort det gått.. tycker alla som varit gravida nu på slutet haft världens snabbaste graviditeter... 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Är det nån som ska ner på stan i kväll då??  Crousing.. :)

• smarties

Vi tänkte gå på cruisingen, men ingen av oss orkar längre, vi åt massor på kvällsöppna Agnes, sen köpte vi godis och gick hem.. .:D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    Martha skrev 2008-08-15 18:40:46 följande:
    Är det nån som ska ner på stan i kväll då??  Crousing.. :)
    åå va smaskens.. vi ska nog åka ner en sväng.. :)
  • smarties

Undrar om inte många åker förbi här, dom lär ju tanka också...hm :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Knastroll82

Nuuu är jag hemma igen!
    Varit en minst sagt uppstressande dag.

Kom in 11 till sjukhuset och de började med att ta ctg. Efter kanske fem minuter så fick jag värkar, så den här gången fick vi med dem på kurvan.
    Men de släppte dock efter ett tag (som vanligt). Fick ligga med ctg i en timma ungefär, och lyckades faktiskt slumra till lite.
    Sen blev det UL för att titta så bebis hade det bra där inne, och det hade han. Jag hade bra med fostervatten och moderkakan såg fin ut. Bebis gillade dock inte allt tryckande och puttande, så hanbar skitsur.
    Sen efter det blev det undersökning. Tappen är fortfarande 9 mm, men jag har öppnat mig 2 cm också...
    Blodtrycket har börjat öka lite och jag har fortfarande +4 på lecosyter och protein.
    Så nu har jag stränga order om vila, och om jag börjar må dåligt eller får huvudvärk så ska vi kontakta fl på en gång...

Så ingen bebis ännu, men det drar ihop sig...

• Nedina
    znoozan skrev 2008-08-15 10:44:55 följande:
    tre!! lyx vad blev det då?
    Mest bara småplock och en massa pynt till festen i oktober. Besöken medförde dock att jag sitter jag här i vardagsrummet om kvällarna, kikar i katalogen på internet och drömmer om allt jag vill göra om.
    Knastroll82 skrev 2008-08-15 20:23:14 följande:
    Nuuu är jag hemma igen!Varit en minst sagt uppstressande dag.Kom in 11 till sjukhuset och de började med att ta ctg. Efter kanske fem minuter så fick jag värkar, så den här gången fick vi med dem på kurvan.Men de släppte dock efter ett tag (som vanligt). Fick ligga med ctg i en timma ungefär, och lyckades faktiskt slumra till lite.Sen blev det UL för att titta så bebis hade det bra där inne, och det hade han. Jag hade bra med fostervatten och moderkakan såg fin ut. Bebis gillade dock inte allt tryckande och puttande, så hanbar skitsur.Sen efter det blev det undersökning. Tappen är fortfarande 9 mm, men jag har öppnat mig 2 cm också... Blodtrycket har börjat öka lite och jag har fortfarande +4 på lecosyter och protein.Så nu har jag stränga order om vila, och om jag börjar må dåligt eller får huvudvärk så ska vi kontakta fl på en gång...Så ingen bebis ännu, men det drar ihop sig...
    Jobbigt att det ska strula så mycket på slutet. Är ju tungt som det är att kånka runt på en stor mage och bara önska att graviditeten ska vara över och bebisen ska komma ut!
    Skönt att de kollar upp dig så noga iaf och att allt är så bra med pyret.
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • tejp

Tack för alla grattis till Lucas! Vi har haft en superbra dag och jag vet fan inte vad jag gör uppe nu Orkar helt enkelt inte ta tag i att resa mig upp.

men man måste väl.

godnatt tjejer, fast ni sover förmodligen redan

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha

Hejhej...

Vad händer i dag då? Tror vi ska på barnens loppis kl 10...

• Michaela83

morrn morrn! =)

vi ska på barnens dag imorgon är de tänkt..
    Är loppiset i folkets park?

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna