• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-08-16 11:58:53 följande:
    morrn morrn! =)vi ska på barnens dag imorgon är de tänkt.. Är loppiset i folkets park?
    Loppisen är i parken, men den är väl bara idag?

Vi var där på förmiddan, Xander och Thomas hittade en hel del saker. Jag hittade en låda med stora barnpärlor
    Har däremot massa klagomål på själva loppisen...skitsmalt mellan borden, så det gick ju knappt att ta sig fram! Tillslut röt jag högt åt Thomas att "nu skiter vi i det här, kör över vem du vill bara vi kommer ut härifrån!!". Då flyttade sig några kärringar snabbt, som parkerat framför oss för att diskutera barnbarnens senaste gulligheter Möööhöö!!

Däremot tror jag vi går dit i morgon igen, fast för karusellernas skull då. På söndagar är det ju halva biljettpriset (brukar vara iaf). 30 spänn för att Xander ska få åka runt runt ett par varv..det är fan hutlöst! Och han vill ju inte bara åka En sak, han vill ju åka allt han ser när han väl börjat.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-08-16 12:58:04 följande:
    . På söndagar är det ju halva biljettpriset (brukar vara iaf). 30 spänn för att Xander ska få åka runt runt ett par varv..det är fan hutlöst! Och han vill ju inte bara åka En sak, han vill ju åka allt han ser när han väl börjat.
    Nä, exakt.
    Vi går dit imorgon av den anledningen. Wilma är ett vilddjur bland karuseller så det är en del pengar som går åt.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Jo Loppisen är bara idag, synd nog, jag hittade stövlar åt Moa för en tia, o vinteroverall åt Max för en femtiolapp, mer sånt! :)

Nästa år är det mina ungar som får sälja ut allt skit vi har..lätt :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-16 13:44:56 följande:
    Nä, exakt.Vi går dit imorgon av den anledningen. Wilma är ett vilddjur bland karuseller så det är en del pengar som går åt.
    Havanna åkte två karuseller nu.. hon har inte gillat sånt förut som tur är.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Hejhej... Lördags kväll å gissa vart jag är.. :(  Vad gör ni andra?? nått roligare hoppas jag??!!

• Michaela83
    Martha skrev 2008-08-16 19:47:44 följande:
    Hejhej... Lördags kväll å gissa vart jag är.. :(  Vad gör ni andra?? nått roligare hoppas jag??!!
    jag är hemma ;) och har tråkigt.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-08-16 19:47:44 följande:
    Sitter ensam och smäller i mig godisremmar Lyckades klubba ner bägge barnen redan för en timme sen, Thomas har varit ute hela eftermiddag/kvällen, och fixat massa saker på bilen och nu är han ute och tvättar och fotar.
    Oh yes..vi ska tydligen byta bil igen! Han ska fan inte säga ett smack om mina vagnbyten!

Ska ta mig ett glas vin strax, och kolla på Spökhuset.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-16 19:51:10 följande:
    jag är hemma ;) och har tråkigt.
    Ska vi komma å hålla dej sällskap sen då fast det blir sent?
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-16 20:13:20 följande:
    Ska vi komma å hålla dej sällskap sen då fast det blir sent?
    Yes! Gör det :) Hörde att ni skulle ha med er smarrig röra :)) Dörrn är öppen! Kyss
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-16 21:22:55 följande:
    Yes! Gör det :) Hörde att ni skulle ha med er smarrig röra :)) Dörrn är öppen!
    Hihi jaaa mycket gott inhandlat.. :) 
Svar på tråden Poppispinglorna