• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-18 13:38:58 följande:
    Min unge gillade inte dagis.. osäker och rädd. :( Ska dit en timme per dag hela veckan. Nästa vecka blir det 2 och 3 timmars pass!
    vi har oxå en timme/dag denna vecka! Hoppas det går bättre imorrn för lilla E!
    Vad sa W idag om att E skulle med då?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-18 14:50:06 följande:
    vi har oxå en timme/dag denna vecka! Hoppas det går bättre imorrn för lilla E! Vad sa W idag om att E skulle med då?
    Hon skrek hemma innan vi skulle åka: "neeeej, tia inte till dagis", men sen när vi väl var där så sa hon inte ett dyft   Hon visade alla saker, och hjälpte till och med att ta av henne  skorna!  
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-08-18 14:41:32 följande:
    M ska ta resterande vecka, så jag hoppas de går bättre då! :) Kul att det gick bra för Adam!
    Jag ska ta imorgon och sen tar G onsdag och torsdag. Vi tar 1,5 timme idag och till på onsdag, sen 2 tim resten av veckan. Men vi behöver inte vara drä hela tiden.
  • Martha

Halloj... Nu har mina tjejer varit en hel dag på dagis..  10.30 till 16.20. Det hade gått jätte bra :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-18 14:39:37 följande:
    Visst var det tal om Underbara-barn-mässan, fast utan barn ?Vilka är sugna på en helg i sthlm? www.underbarabarn.se
    Jag är med :)
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-18 20:53:06 följande:
    Jag är med :)
    Jag med, kanske.
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-18 14:39:37 följande:
    Visst var det tal om Underbara-barn-mässan, fast utan barn ?Vilka är sugna på en helg i sthlm? www.underbarabarn.se
    Jag vill,och hoppas att jag kan
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Ärsh då¨det går inte å citera.. men jag hoppas alla kan åka till sthlm vore skoj :)

• lindi

hoppas det går bra för alla dagis barn idag! de blir så stora på en gång när de börjar dagis tycker jag.

mina var dit första gången på två månader igår, men det gick bra, Love har ju i princip bara inskolats innan semestern så jag var lite nervös över hur det skulle gå när de varit hemma så länge, men det hade gått jättebra!

har sån huvudvärk så jag fick barnis en liten stund av farmor o farfar, ska passa på o sova nu. hoppas det ger med sig för när jag vaknar vill jag packa upp nya vagnen som kom med posten nyss, wwiee!

sthlm låter skoj, jag följer gärna om jag kan!

• Martha

Go morron tjejjer...   ursh va dåliga vi är på å skriva här nu...  alla har väl fullt upp med dagis å skolor å sånt kan jag tänka.. ;)

Svar på tråden Poppispinglorna