• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    Nedina skrev 2008-08-18 08:59:28 följande:
    Sitter på jobbet, har lämnat barnen på dagis i morse. Känns så grått och trist, precis som vädret. Vore inte helt fel att ha råd att vara hemma hemmafru. Men saknas den där jätte lottvinsten. Hur blev det med jobbet på Addici då?
    Såg att de sökte folk här om dan ju.. 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Var verkligen grått i dag... å jag som ska ha med mej så mycket saker i dag.. dagis vagn, grejjer till den.. cykel till amanda å så bägge tjejerna.. ;)  Måste nog dessutom stanna på Coop å köpa ett regnställ till amanda om hon ska kunna cykla i det här vädret..  Brrr

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nedina
    Martha skrev 2008-08-18 09:08:06 följande:
    Såg att de sökte folk här om dan ju.. 
    Ja, här söker de folk hela tiden.
    Martha skrev 2008-08-18 09:09:31 följande:
    Var verkligen grått i dag... å jag som ska ha med mej så mycket saker i dag.. dagis vagn, grejjer till den.. cykel till amanda å så bägge tjejerna.. ;)  Måste nog dessutom stanna på Coop å köpa ett regnställ till amanda om hon ska kunna cykla i det här vädret..  Brrr
    Ja, vad hände med det vackra vädret som var lovat?!
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • copernicus
    Nedina skrev 2008-08-18 09:24:05 följande:
    Ja, vad hände med det vackra vädret som var lovat?!
    ja det undrar jag med!!

Vi som skrapade fönster igår och nu går det ju inte att måla

Har massor att göra inför resan men det är så trist när det bara regnar.

Vad är Addici?
  • smarties
    Nedina skrev 2008-08-18 08:59:28 följande:
    Sitter på jobbet, har lämnat barnen på dagis i morse. Känns så grått och trist, precis som vädret. Vore inte helt fel att ha råd att vara hemma hemmafru. Men saknas den där jätte lottvinsten. Hur blev det med jobbet på Addici då?
    Bra fråga. :)
    Jag hörde av mig till dom för inte länge sen iaf, som en påminnelse, få se vad som händer.
    Jag hoppas ju jobba som telefonist där, men han verkar inte kolla sin mail :D
    (han bad mig ju maila..haha )
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nedina
    smarties skrev 2008-08-18 11:12:28 följande:
    Bra fråga. :)Jag hörde av mig till dom för inte länge sen iaf, som en påminnelse, få se vad som händer. Jag hoppas ju jobba som telefonist där, men han verkar inte kolla sin mail :D (han bad mig ju maila..haha )
    Han har semester nu. Försök igen du, för det är ganska hög omsättning på personal här, brukar behövas folk lite då och då.
    copernicus skrev 2008-08-18 10:51:51 följande:
    ja det undrar jag med!!Vi som skrapade fönster igår och nu går det ju inte att målaHar massor att göra inför resan men det är så trist när det bara regnar.Vad är Addici?
    Addici är arbetsgivare som jobbar med telefonuppdrag av olika slag, hette tidigare Manpower ContactCenter.

Det här dumma vädret förstör verkligen en hel del. Vi köpte en pool för ett tag sedan. Hann använda den i en vecka innan det dåliga vädret kom tillbaka.
  • smarties
    Nedina skrev 2008-08-18 11:33:39 följande:
    Han har semester nu. Försök igen du, för det är ganska hög omsättning på personal här, brukar behövas folk lite då och då.
    Jamen då väntar jag lite till då, hojta om du ser honom o kolla sin mail sen.. :D
    Annars får jag en väldigt välstädad lägenhet medans jag väntar :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nedina
    smarties skrev 2008-08-18 11:42:11 följande:
    Jamen då väntar jag lite till då, hojta om du ser honom o kolla sin mail sen.. :DAnnars får jag en väldigt välstädad lägenhet medans jag väntar :D
    Ska hälsa honom det.
  • Nirnaeth

Ruskväder idag med..trist. Glad att jag iaf skaffat mig ett riktigt regnställ. Nu fattas bara ett par snygga gummistövlar. Vill ha ett par högklackade!!

Idag har jag bakat en till tårta, och en omgång med chocholatechip-cookies. Nu har vi ett rejält fikaförråd

I morgon börjar jag skolan igen..*suck* Ser verkligen inte fram emot det, vill bara att dom här tre mötena ska flyga förbi, så jag är färdig med kursen och kan gå ut på praktik igen.
    Min lärare roade sig hela våren med att boka in tider, utan att tala om nåt för mig. Hon ändrade även dom tider jag var informerad om, utan att tala om ändringarna.
    Varenda tid jag fått nu framöver, är precis efter att Xander slutat dagis, eller innan han börjar, eller dom dagar han är ledig..Vilket jag talat om för henne i princip varenda gång vi pratar, eller mailar.
    Nu går det ju att ändra hans tider, så det är väl inga problem så..men jag blir ändå irriterad när det inte riktigt går in det jag säger.
    För Xanders skull vill jag att han går samma tider varje dag, så länge som möjligt. Han är ju otroligt känslig för rutinändringar, så det blir kaos i hans tillvaro när vi inte gör på samma sätt helt plötsligt.

I morgon ska han iaf gå sina vanliga tider, min brors sambo ska hämta honom när han slutar, så får han gå hem till dom och leka efter dagis. Men veckan efter får han börja 11 och sluta 16.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan

Isac tyckte att dagis var jätteskoj,hoppas han tycker det sen när jag börjar gå därifrån oxå imorrn ska vi vara där tidigt,09.15- hoppas han är pigg då fastän han kommer att gå upp tidigare än vanligt!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna