GI rivstart
Hej!
Jag har hittat recepten till GI rivstarts första två veckor. Men det är inga mellanmål, stämmer det?
Hej!
Jag har hittat recepten till GI rivstarts första två veckor. Men det är inga mellanmål, stämmer det?
...det går precis lika bra att springa en mara utan ett överskott av kolhydrater i kroppen.
[/citat]
Se där, fick jag indirekt svar på min fråga om träning. Tack!
Nu har jag gått ner 7 hekto på två dagar. Håll tummarna för att det inte ballar ur helt på möhippan!
Kenzie,
Du behöver länka till DR Annica! En av mina klienter vägde 135 kg och nu väger hon 70. Då hon prövade LCHF gick hon ner 5 kilo under en längre tid, när hon fick hjälp av mig så hände det positva saker. Hon åt för lite kolhydrater under diettiden med LCHF.
Jag har fler exempel på personer som äter för lite kolhydrater.
Från 70-talet och fram tills nu har en hel del förändrats inom kost och träning. Den enda gången det krävs mindre än 100 gram kolhydrater per dag, är om klienten sitter i rullstol eller sängliggande och är oförmögen att röra sig.
Rickard
Hejsan är du i fas 1 får du inte äta vaniljvisp ,de ska vqara 5 gr per 100 gr kolhydrater.
Jo men jag litar på ola lauritzonn och han sa 1 dl nötter om dagen ,de är väl 100 gr ?=)
Grattis till din viktminskning,de är ju superbra jobbat
vad kenzie menar (tror jag) är att 1 dl nötter som MELLANMÅL är inte särskilt bra men att 1 dl om DAGEN har hon inte sagt nåt om vad jag läst.
Sen får man väl givetvis testa sig fram! Alla kan ju inte äta exakt lika stora portioner, vissa behöver mer, andra lite mindre!
Jag tex behöver verkligen inte stora portioner, då går jag upp vilken diet jag än följer!
Jo precis 1 dl nötter om dagen är bra
TS här. Tillbaka från möhippan. Det gick rätt bra. Åt kycklingsallad och ostar på picnicen, sedan kungsflundra med grönsallad och mineralvatten till middag. När jag kom hem åt jag nötter och mörk choklad och drack ett glas vin. Man måste ju unna sig något