magsäcksoperation?????????
undrar om nån här på FL har magsäcksoperation?? jag är 162 cm lång och väger 80 kg!!! 25 år gammal. jätte kul va?? funderar över att operera magsäcken.. men vet inte hur?? vad det kostar?? FÅR jag göra det osv???
undrar om nån här på FL har magsäcksoperation?? jag är 162 cm lång och väger 80 kg!!! 25 år gammal. jätte kul va?? funderar över att operera magsäcken.. men vet inte hur?? vad det kostar?? FÅR jag göra det osv???
Jora....jag jobbar pa operation o nog har vi op:at folk som haft runt 30 i BMI.....Beror pa kirurg, o vad sjh har for "krav"
Jag har lite mer än 100kg övervikt o har nu äntligen insett att jag inte klarar av detta själv längre.Jag blir 31 i år o har varit överviktig i väldigt många år.Vägde 100kg som 12-åring.
Jag har o vill fortfarande gå ner på egen hand,men nu har jag fått problem med mina fötter,ben o rygg.
Detta är inget lätt beslut att ta o absolut den sista utvägen.Jag e rädd att jag snart kommer att lämna hem.
Foglossning hade jag med andra och tredje barnet så det räcker till och blir över. Jag är väldigt förvånad att jag slipper det än så länge. Med tredje barnet kom det redan i v. 10 och nu är jag i v. 30. Ischias har jag dock så den krämpan räcker väl mer än väl.
Din kompis har troligtvis pco. Jag har hypothyreos, dvs underfunktion av sköldkörteln så hela kroppen är i sparläge när värdena är dåliga. Förra året var dom riktigt dåliga och då ökade jag 0,5 kg om dagen i flera veckor trots att jag åt 1600-2000 kcal/dag.