Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

ciccielv: mm, men jag orkar inte bry mig om sånna människor, förr eller senare så drabbas dem också för något...man mår bäst av att vara med människor som bryr sig om en :D

Jag kommer nog cykla ner på stan så vi ses ju utanför hm kl.14

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: förresten, ville du ha vårt babygym? skönt att hinna med allt man ska på förmiddagen, slipper man tänka på den sen

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: nej, vi vill inte ha något för det vi ses i eftermiddag, nu var det ju duschen som kallade har inte kommit så långt än :)

• MammaTillEKNS

Tack alla för en trevlig fika

Dinana: Molly hade otroligt fina blåa ögon

• MammaTillEKNS

Godmorgon! Idag är man uppe med tuppen. Ska till sjukhuset om en timme och göra en dosplaneringstomografi, sen ska jag träffa min läkare. Lika bra att gå upp i tid så hinner man röja undan hemma lite

Hoppas ni får en underbar dag i värmen

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack allt har gått jättebra idag, gjorde en röntgen och sedan så ritade de på kroppen på mig inför strålningen. Fick även träffa min läkare för att få lite mer information. Ska göra en större röntgen nästa fredag och då ska de även rita lite mer. Så skönt att du fick sova längre idag  

ciccielv: Allt gick toppenbra nu ska jag bara få strålningen avklarad

Vad ska ni hitta på för skoj idag?

När ska vi ha tjejkvällen?

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: jag kan definitivt tänka mig det

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Jag har hört att det är väldigt fint där, vår granne rekommenderade badplatsen vi blir hemma nu i eftermiddag, vi har varit ute på en långtur med cykeln så nu ligger N och sover, blir trött av alla intryck

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Det var så lite så, bara glad att det kommer till användning vi kan säkert träffas imorgon, ska bara till gymmet vid 9-10 men efter det kan jag :) har barnen somnat nu? Nu ligger Nathalie och sover för natten hon har börjat prata med ljusare röst nu, ibland högt och ibland nästan så att hon viskar, hon låter så himla underbar

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: men då kan vi ju höras imorgon när du kommit hem, hoppas det blir lite svalare imorgon men enligt svt så ska det bli varmt även imorgon just ja, ni åt ju sånt gott ska snart ta fram lite chips och kolla på "Criminal minds" du får plocka fram lite glass till tv:n sen

Hon är så himla söt lilla Alma, så kramig och pussig

Svar på tråden Linköping, någon? del 2