Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Apipoulai: Grattis i efterskott vad gott med vin hoppas du kryar på dig och att ni får en trevlig middag ikväll

Vi har precis kommit hem från strålningen, lilltjejen somnade när vi cyklade hem så nu sover hon så sött i sin säng kl.13 kommer reportern och intervjuar mig, spännande jag vet då vad jag ska säga iaf!

Allt bra med er andra?

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Nu har jag blivit intervjuad och det gick kanonbra nu har jag verkligen fått fram det jag ville

• MammaTillEKNS

Apipoulai: haha, troligen blir det i oktober, den kommer ut en gång i månaden det är mitt lilla mirakel som blir stjärna också allt bra med dig?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Mm det får du göra det kändes riktigt bra och jag fick fram det jag ville ha sagt Hur mår bebisen då? och hur går det för Alma på förskolan?

dinana: jag längtar också allt bra med er?

• MammaTillEKNS

Idag är en underbar dag! för idag har nämligen Nathalie sagt både mamma och pappa det känns så himla härligt, går inte ens att beskriva

Ni får ha en härlig dag!

• MammaTillEKNS

ciccielv: mm, hon låter helt underbar när hon pratar allt är bara bra med oss hur mår du? hörde att du har lite ont idag :(

• MammaTillEKNS

ciccielv: ajdå hoppas du får tag i någon vettig läkare på vc så de verkligen får kolla upp vad det är för fel! hur har det gått med renoveringen?
    N har inte börjat krypa än, hon får upp rumpan så hon står på alla fyra men hon kommer inte iväg...däremot ålar hon som bara den men det står nog inte på förens hon kryper, eller kanske inte det finns ju dem barn som hoppar över det stadiet, tror kanske att det finns en risk att hon göra det

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: mm, hon är så duktig hoppas vi ses imorgon!

Maria84: Ja det är hon verkligen det låter helt underbart, det antar jag att du också tycker hon säger precis som din lilla pojk "mam mam" och sen "pa pap". Hihi, det går så fort med dem små hon har även sagt "dady" och vi gissar att det är våran katt Freddy hon menar det står nog inte på förens de går och börjar springa
    Mår barnen bra annars?

• MammaTillEKNS

Jag ska snart åka till strålningen- igen! När denna strålning är avklarad så har jag bara 3 veckor kvar! ska till apoteket efteråt och hämta mina riktiga bröstproteser sen ska jag ner till trädgårdstorget för där finns tydligen en jättebra underklädesaffär

Hoppas ni får en bra dag!

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: vad är det för fel? :(

• MammaTillEKNS

här händer det inte mycket....

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Hoppas du mår mycket bättre imorgon! Det är bara att höra av dig om du behöver prata, du vet ju som sagt var jag finns

• MammaTillEKNS

ciccielv: jag har inte fått någon tid ännu. Ska träffa läkare i höst då det är tänkt att jag ska göra bröstrekonstruktionen någon gång i början på nästa år.
    Hoppas allt bara är bra med dig

Nu ska vi gå och lägga oss natti natti på er!

• MammaTillEKNS

ciccielv: jag trivs jättebra i dem, känns som jag har riktiga bröst ska bli så skönt att få riktiga nästa år, då kan jag välja hur de ska se ut och vilken storlek jag vill ha, kan inte bli bättre Nathalie mår toppenbra hon växer och frodas vi var på bvc förra veckan på 7½månadskontroll, hon var då 72cm lång och vägde 8220 lång och ståtlig liten tös sen har hon ju sagt både mamma och pappa

Är vanligt att barn bli sjuka så fort de börjar förskola/skola, de får krya på sig!

Vad har du för dig idag då?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
Svar på tråden Linköping, någon? del 2