Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

jannovich: Välkommen hem! är du alldeles brun nu? Vi har bara haft det bra, det har varit soligt och varmt här vi var och badade i förrgår, sååå skönt i vattnet nu har jag precis kommit hem från träningen, känner mig riktigt hurtig sen har vi fått städat som vanligt så nu är det rent och snyggt här!
    Är det på torsdag som lilla E kommer?

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Jannovich: Mm, får se om vi kanske åker och badar imorgon hojtar till när vi åker! Vad skoj att hon kommer, då får ni komma hit med henne sen

Vi har har uträttat en hel del ärenden idag, köpt saker till Peters cykel i tannefors, sen var vi på tornby och shoppade bl.a. en rund sittmodell så att hon kan sitta upp i badkaret sen köpte vi en cykelsits så nu har vi tagit en cykeltur med henne, hon älskar att sitta därbak hon ser (som alltid) ut som en prinsessa
  • MammaTillEKNS

Jannovich: Vi kan ju höras imorgon, hoppas det blir fint och varmt imorgon, dock inte för varmt  Vad ska ni hitta på i Vimmerby?
    Du får gärna hänga med på en cykeltur  det är bara å säga till när du kan! 
    Jag såg parasollet nu ikväll, vi var ute på uteplatsen en sväng med Nathalie, det är så svalt nu ikväll väldigt fint parasoll! har du shoppat nått mer kul idag?

Mammatill4a: har du haft en bra helg? vilket fint kort på barnen du skickade

• MammaTillEKNS

Vilken dag kan folk fika den här veckan?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: skönt att barnen inte bråkatnågot mm, du höll vad du lovade ska kolla in bilderna :)
    Helgen har varit kanonbra! varför är cykeln så trälig? :/ vore kul å åka på en cykelpicknick

Jag fikar gärna på onsdag!

Mammatill4a och lilla Alma
    MammatillEKNS

• MammaTillEKNS

Jannovich: Kul å rida, får väl hoppas för er skull att det inte blir lika varmt imorgon
    Mat kan vara ganska kul å shoppa ibland när börjar du jobba igen?

• MammaTillEKNS

Jannovich: Godmorgon verkar bli mer moln idag och lite svalare, men svårt att säga så här tidigt på morgonen. Kunde inte sova mer så jag sitter här framför datorn medans Peter och Nathalie sover vore skoj om du kunde följa med på fikat imorgon
    Du får njuta av varenda dag som du har kvar på semestern!
    Vet du, den 8:e augusti börjar jag med strålningen och den 11:e september är jag klar! Då ska det firas!

• MammaTillEKNS
  • MammaTillEKNS

hmm, det jag skrev försvann visst, får väl skriva om igen...

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

jannovich: mm, det ska firas stort då är äntligen dessa långa 8 månader över! Tur att man har haft sånt stort stöd av empatiska och omtänksamma familjemedlemmar och vänner! Men sen finns det tyvärr dem som tror att det är en dans på rosor att ha bröstcancer!

Har du stortstädat nu?

Mammatill4a: har du varit ute här på gården och lekt? Mamma tyckte att hon hörde någon ropa Alma när vi var iväg till tornby

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
Svar på tråden Linköping, någon? del 2