Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

jlsj: Du är så välkommen hit så Vad gör ni om dagarna då?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Vi kan ju alltid leka leken "jag har aldrig..." då lär man definitivt lära känna varandra

• MammaTillEKNS

ciccielv: jag har bara haft det bra synd bara att det är så tråkigt väder :/ fötterna värker inget nu, ska dock till distriktsläkaren imorrn med min tå, har gjort illa den lite så..

Peter ska också till återbruksboden, vi ska lämna vårt vardagsrumsbord, jättefint furubord, men vi har ett annat nu så hur är det med dig annars?

Fru T och JennyoPatrik: Mm det är ganska kul faktiskt, kanske vi kan göra på fredag då :D

• MammaTillEKNS

Fru T: haha, folk får tänka efter först innan de ger ut alltför detaljerad information

• MammaTillEKNS

Jannovich: ingen aning :/ ska ni dit imorgon?

• MammaTillEKNS

Jannovich: hihi hon är ju så himla söt

Skorpan08: Tån mår lite bättre, får se vad distriktssköterskan säger...ska vara lite mer rädd om mig nu Hur mår ni? Vad ska ni hitta på idag? Usch för det här regnet nu vill jag ha sol så man kan vara ute mer!

• MammaTillEKNS

Skorpan08: hihi, vad sött provade ni någon smakis igår? Allt bra med dig annars då?

ciccielv: håller med dig om att man blir tröttare av det här vädret, men det verkar inte bli så mkt sol resten av veckan heller

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Hoppas det går bra den här gången! Vad tycker hon om gröten? Just ja,ni har fått kattungarna nu är barnen nöjda med dem? Mm, du får verkligen ta det lugnt och ta hand om dig och familjen först och främst! Med mig är det bara bra N ligger och sover i vår säng, hon vaknade 07.10 sen somnade hon igen vid 08.30 det märks att hon blir väldigt trött av det här vädret, är Elin likadan?

• MammaTillEKNS

Skorpan08: då ska jag kolla in bilderna

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Ååå vilka söta missar

ciccielv: Får hoppas på finare väder nästa vecka!

Svar på tråden Linköping, någon? del 2