Linköping, någon? del 2
Glitterkorn: håller tummarna för er att det snart går över! Hoppas ni också får sova gott inatt!
Glitterkorn: håller tummarna för er att det snart går över! Hoppas ni också får sova gott inatt!
Mammatill4a: jo det är ju lättare om man bara har ett barn, förstår att de är önskade, nu ska jag gå och mysa med mannen, men vi syns imorgon
sov så gott!
Skorpan08 och Mammatill4a: Tack för en jättetrevlig träff
det måste vi göra om snart igen ![]()
Jannovich: haha tack desamma ![]()
Mammatill4a: Ja det tar ett tag för henne att komma igång när hon vaknat, tog ju ut henne så fort hon hade vaknat vilket kanske inte var det bästa men det var för att ni skulle få se henne...sen är hon lite avvaktande i början när hon träffar andra människor som hon aldrig sett förut eller som hon sett väldigt sällan, men efter ett tag så kan hon verkligen bjuda på skratt och leenden som ni då märkte ![]()
Nu ligger hon och sover
blir fort trött efter alla nya intryck ![]()
Mammatill4a: Din Alma är lika go hon också, hon är verkligen bebistokig
självklart kommer vi och hälsar på er
Jannovich: bättre för mycket än för lite ![]()
Leos och Vincents mamma: mm, man får så mkt tid över till annat roligt, men det finns fortfarande vardagssysslor som man inte kommer undan. Vi dammsuger t.ex. varje dag i.o.m. att vi har katt, men det finns ju dem som dammsuger väldigt sällan fast dem har djur...sen lär det ju tvättas, denna eviga tvätt
har tvättat två maskiner idag...
Vad har ni haft för er idag då?
Själv har vi varit ut till slussarna och ätit lunch och fikat, sååå mysigt ![]()
Leos och Vincents mamma: vi tvättar varje dag, annars blir det så himla mkt tvätt
vi har också egen tvättmaskin och torktumlare och det är så skönt ![]()
Mammatill4a:ja det var jätteroligt, det är så fint därute
vad är det för vagn han har hittat? Just ja ni åker bort i helgen, åker ni på fredag och kommer hem på söndag? Allt bra med er annars?
Mammatill4a: okej, du får berätta mer sen vad som hänt! Jag ska träna runt 9-tiden men kan komma ut sen när jag kommer hem om ni fortfarande är kvar ![]()