Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Jannovich: jasså det gjorde du vågade du inte visa dig?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Jannovich: när såg du oss då? vi får stirra in i er lgh nästa gång vi är ute

• MammaTillEKNS

Mammatill4a:aha, synd att jag missade er! Jag följer gärna med en stund imorgon, tar ni bussen? Jag ska träna imorgon förmiddag så jag får se om jag cyklar eller tar bussen vilken tid åker ni isåfall?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: det lär vi absolut göra jag kommer fortsätta med träningen även fast jag är mammaledig jag tror säkert man får ta med bebisen till gymmet du kan ju börja träna så fort du har återhämtat dig!

Okej, då vet jag, hör av mig om jag tar sällskap med er allt bra med dig och familjen?

• MammaTillEKNS

Godmorgon tjejer!

Underbart väder idag också Nu på morgonen har jag hunnit dammsuga, städat undan och fixat med tvätten Nu blir det dags för frukost!

Idag fyller Nathalie 7 månader!!! Tiden går alldeles för fort!

Vi ses i eftermiddag!

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Tack så skönt att få allt gjort på förmiddagen så att man har resten av dagen fri sen N tackar för gratulationen

Hur mår ni idag?

• MammaTillEKNS

ciccielv och Mammatill4a: N tackar för gratulationerna  Allt bra med er annars?

ciccielv: ja, vissa har ingen empati eller förståelse för andra människor, jag önskar att vissa kunde prova på att få lite cellgifter så kan de komma efteråt sen och säga om de tyckte att det var en dans på rosor! 

Mammatill4a:oj då har du varit vaken bra länge då stupar du väl i säng tidigt ikväll

Marayah: GRATTIS på födelsedagen har du fått nått skoj?

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, så nu är jag alldeles genomsvettig, kanske dags för en dusch

• MammaTillEKNS

Marayah: N tackar för gratulationen

• MammaTillEKNS

Skorpan08: oj så hon växer lilltösen lång och ståtlig tjej

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: usch vad jobbigt jag brukar vakna på nätterna ibland av att det är så himla varmt :/ får hoppas du får lite mer sömn innan bebisen kommer, då blir det inte så mkt sömn så bra att du och Os pappa har fått sådan fin kontakt med varandra skönt för Os skull! du får väl sitta vid datorn och roa dig

Svar på tråden Linköping, någon? del 2