Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Mammatill4a: Åker och tränar nu men är nog hemma runt halv elva...hoppas ni är kvar på gården då så vi kan snacka lite skit

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack själv för pratstunden hoppas ni får en underbar helg, du får gärna skicka bilder på barnen

Kevlarsjäl: Tack det är så härligt att träna, skönt att komma igång igen! Det är på campushallen jag tränar, nu har de ju byggt ut så nu är det mycket större :)
    Har du tänkt börja träna på campushallen? De har bodycombat, har dock aldrig tränat det själv.

Summerlove08: Var har du tänkt att börja träna någonstans?

• MammaTillEKNS

Summerlove08: Tycker du om att simma så är ju det alldeles utmärkt att köpa kort där :) japp, jag tränar på campushallen, stort och rymligt

• MammaTillEKNS

Hej på er! hoppas ni har det bra i värmen! NU håller vi på och tvättar andra maskinen för idag blir en hel del tvätt!

Skorpan08: Har din man gjort den berömda kladdkakan nu?

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Den är säkert lika god, om inte ännu godare hehe, du väntar alltså till i eftemiddag?

• MammaTillEKNS

skorpan08: haha, får se om du kan hålla dig allt bra med er och tjejerna?

• MammaTillEKNS

ciccielv: Då kanske vi ses på stan om du ska dit, vi ska på stan så fort N har vaknat. Nu på morgonen så har jag städat stora badrummet och gjort rent allt kakel i badrummet, sen har vi fixat ute på balkongen och uteplatsen, så nu är det såå fint, sen har vi startat tvättmaskinen man hinner med mycket när man går upp tidigt här ligger man definitivt inte på latsidan

• MammaTillEKNS

Glitterkorn: Grattis på födelsedagen!

• MammaTillEKNS

ciccielv: Det var helt underbart skönt i vattnet dit lär vi åka fler gånger! Hoppas ni haft en trevlig dag i värmen

• MammaTillEKNS

ciccielv: Åå vad skoj vi funderar också på att åka och bada senare i eftermiddag. Just nu är maken ute och cyklar längs göta kanal själv har jag och mamma busat med Nathalie, tvättat, fixat med disken, dammsugit, städat iordning lite m.m. Så nu kan man ta det lugnt resten av dagen! Nu ligger lillstumpan och sover

Har ni sett pedofilen något mer?

Svar på tråden Linköping, någon? del 2