Linköping, någon? del 2
Mammatill4a: Åker och tränar nu men är nog hemma runt halv elva...hoppas ni är kvar på gården då så vi kan snacka lite skit ![]()
Mammatill4a: Åker och tränar nu men är nog hemma runt halv elva...hoppas ni är kvar på gården då så vi kan snacka lite skit ![]()
Mammatill4a: Tack själv för pratstunden
hoppas ni får en underbar helg, du får gärna skicka bilder på barnen
Kevlarsjäl: Tack
det är så härligt att träna, skönt att komma igång igen! Det är på campushallen jag tränar, nu har de ju byggt ut så nu är det mycket större :)
Har du tänkt börja träna på campushallen?
De har bodycombat, har dock aldrig tränat det själv.
Summerlove08: Var har du tänkt att börja träna någonstans?
Summerlove08: Tycker du om att simma så är ju det alldeles utmärkt att köpa kort där :) japp, jag tränar på campushallen, stort och rymligt ![]()
Hej på er!
hoppas ni har det bra i värmen! NU håller vi på och tvättar andra maskinen för idag
blir en hel del tvätt!
Skorpan08: Har din man gjort den berömda kladdkakan nu? ![]()
Skorpan08: Den är säkert lika god, om inte ännu godare
hehe, du väntar alltså till i eftemiddag? ![]()
skorpan08: haha, får se om du kan hålla dig
allt bra med er och tjejerna?
ciccielv: Då kanske vi ses på stan om du ska dit, vi ska på stan så fort N har vaknat. Nu på morgonen så har jag städat stora badrummet och gjort rent allt kakel i badrummet, sen har vi fixat ute på balkongen och uteplatsen, så nu är det såå fint, sen har vi startat tvättmaskinen
man hinner med mycket när man går upp tidigt
här ligger man definitivt inte på latsidan ![]()
Glitterkorn: Grattis på födelsedagen!
ciccielv: Det var helt underbart skönt i vattnet
dit lär vi åka fler gånger! Hoppas ni haft en trevlig dag i värmen ![]()
ciccielv: Åå vad skoj
vi funderar också på att åka och bada senare i eftermiddag. Just nu är maken ute och cyklar längs göta kanal
själv har jag och mamma busat med Nathalie, tvättat, fixat med disken, dammsugit, städat iordning lite m.m.
Så nu kan man ta det lugnt resten av dagen! Nu ligger lillstumpan och sover
Har ni sett pedofilen något mer?