Linköping, någon? del 2
ciccielv: det gör vi ![]()
Jenny 06: du är så välkommen så ![]()
ciccielv: det gör vi ![]()
Jenny 06: du är så välkommen så ![]()
Tack för en jättetrevlig kväll! ![]()
Och tack Jenny och Marayah för skjutsen!
N sov till 9 imorse så jag har fått sova ut trots att jag kom hem sent ![]()
Vad ska ni hitta på idag? När N har sovit klart så ska vi ut och cykla ![]()
Är det någon som är intresserad av att ta en fika nästa vecka?
fredag låter som en utmärkt idé ![]()
Hej å hå vilken rolig helg jag har haft
mina föräldrar kom ner igår och överraskade oss
vi passade då på att byta rum...Nathalie fick vårt sovrum, kontoret fick hennes sovrum och vi flyttade in i rummet där kontoret varit...det blev kanonsnyggt!
Tyvärr åkte de hem idag eftersom pappa måste jobba imorrn, men de kommer om 3 veckor igen :)
Idag ringde fotografen från tidningen "mama" så jag ska bli fotograferad på torsdag
Det ska bli sååå spännande och roligt ![]()
Har ni andra haft bra helg?
Marayah och Leos och Vincents mamma: Mm, det är det verkligen, första gången jag är med i en tidning
jag lovar att säga till när den kommer ut, men det blir nog i oktober eftersom galan är då ![]()
Skorpan08: Mm, det var ett kort men intensivt och roligt besök ![]()
Idag tog jag en cykeltur till sjukhuset, första strålbehandlingen...allt gick som det skulle
sedan bar det iväg till provmottagningen och sedan var det bara att cykla hem igen. Nu har vi nyss kommit hem från stan. Vi cyklade ner och köpte en babytalker...eftersom vi inte har sovrummen vägg i vägg längre så vill vi vara 100% säkra på att vi hör henne.
Senare i eftermiddag ska vi till bvc och mäta och väga lillstumpan, det ska bli lika kul som vanligt ![]()
Har ni andra en härlig dag ute i solen?
Skorpan08: aha, så det var dig vi såg
vi tyckte att vi kände igen bilen, men var inte helt säker
det gick bara bra på sjukan!
Mammatill4a: såg er när ni gick ifrån lekparken, var dock i telefon då så därför kom jag inte ut, ska ni hit något mer idag?
Skorpan08: ja, vi såg att du vinkade, men vi visste inte riktigt om det var du
går det bra att sy?
Mammatill4a: jasså? vi hörde ingenting ![]()
Mammatill4a: när kom ni hit? det kan ha varit så att vi inte hade kommit hem från stan ![]()