Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

ciccielv: det gör vi

Jenny 06: du är så välkommen så

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Tack för en jättetrevlig kväll!

Och tack Jenny och Marayah för skjutsen!

N sov till 9 imorse så jag har fått sova ut trots att jag kom hem sent

Vad ska ni hitta på idag? När N har sovit klart så ska vi ut och cykla

• MammaTillEKNS

Är det någon som är intresserad av att ta en fika nästa vecka?

• MammaTillEKNS

fredag låter som en utmärkt idé

• MammaTillEKNS

Hej å hå vilken rolig helg jag har haft mina föräldrar kom ner igår och överraskade oss  vi passade då på att byta rum...Nathalie fick vårt sovrum, kontoret fick hennes sovrum och vi flyttade in i rummet där kontoret varit...det blev kanonsnyggt! Tyvärr åkte de hem idag eftersom pappa måste jobba imorrn, men de kommer om 3 veckor igen :)

Idag ringde fotografen från tidningen "mama" så jag ska bli fotograferad på torsdag Det ska bli sååå spännande och roligt

Har ni andra haft bra helg?

• MammaTillEKNS

Marayah och Leos och Vincents mamma: Mm, det är det verkligen, första gången jag är med i en tidning jag lovar att säga till när den kommer ut, men det blir nog i oktober eftersom galan är då

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Mm, det var ett kort men intensivt och roligt besök

Idag tog jag en cykeltur till sjukhuset, första strålbehandlingen...allt gick som det skulle sedan bar det iväg till provmottagningen och sedan var det bara att cykla hem igen. Nu har vi nyss kommit hem från stan. Vi cyklade ner och köpte en babytalker...eftersom vi inte har sovrummen vägg i vägg längre så vill vi vara 100% säkra på att vi hör henne.

Senare i eftermiddag ska vi till bvc och mäta och väga lillstumpan, det ska bli lika kul som vanligt

Har ni andra en härlig dag ute i solen?

• MammaTillEKNS

Skorpan08: aha, så det var dig vi såg vi tyckte att vi kände igen bilen, men var inte helt säker det gick bara bra på sjukan!

Mammatill4a: såg er när ni gick ifrån lekparken, var dock i telefon då så därför kom jag inte ut, ska ni hit något mer idag?

• MammaTillEKNS

Skorpan08: ja, vi såg att du vinkade, men vi visste inte riktigt om det var du går det bra att sy?

Mammatill4a: jasså? vi hörde ingenting

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: när kom ni hit? det kan ha varit så att vi inte hade kommit hem från stan

Svar på tråden Linköping, någon? del 2