Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

Linköping, någon? del 2

Här har vi varit i stan idag, shoppat loss i klädaffärerna Hittade inget till mig själv men hittade både till Liam och Lucas så ca 500:- fattigare i pengar men rikare på nästan 20 plagg så jag är nöjd ändå Köpte en storlek större både till Liam och Lucas i vissa kläder.

Nu håller jag på och städar, bytt sängkläder och lite så. Tvättar som en galning för helt plötsligt så har det blivit ett stort tvättberg även om jag började igår. Får gäster imorron så ska fixa lite inför det också i kakväg osv.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Maria84

Mammatill4a - såg M idag men han såg nog inte oss J vevade till och med ned rutan och viftade men ingen reaktion på Maxiparkeringen.

• Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 17:58:03 följande:
    skönt att nån är förstående iallfall hör av mig om vilken helg de kan tänkas bli
     Förstår dig helt och hållet! Trodde dock att jag skulle bli galen på det där ontet ett tag
    Gör det
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 17:59:10 följande:
    haha han ser inget :-P hade fullt upp med att gå och köpa cigg tror ja , vi stod och väntade på BP kollade in lite nappar mm där
     Han var på väg ifrån parkeringen när vi kom, mötte honom i bilen
     Aha Blev det nåt inköpt då ?
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 18:01:09 följande:
    nja ettt par nya skor till ALMA och sen en sak till men finns bild på de i mitt gallri om en stund;-P
     Då ska jag kika där sen nu är det bäst att röja vidare ett litet tag
  • Maria84

Imorron är det marknad som gäller för våran del. Hoppas på att hitta nåt på loppisen och auktionen. Och att det finns några bra knallar
    Blir tidig morron imorron då vi måste lasta in högtalare och annat i bilen då sambon står för ljudet under auktionen. Så barnvagnen skickade vi med mina föräldrar hem nu ikväll eftersom de ska dit de med.

• Maria84

Hände en lite smärre olycka här idag med. En tändare exploderade i sambons hand så det började brinna i handen. Så vi får väl se hur fin hans hand är imorron. Han har gått med is på det i stort sett hela kvällen nu.

• Maria84

elpa - marknad ute i Kvarnvik, ligger några mil utanför Åtvidaberg mot Valdemarsvik.
    Är loppis och auktion också på samma område, är väl inte så många knallar direkt. De har höjt priserna på platserna så det är många som inte kommer längre. Men jag hoppas att det kommer en hel del ändå.
    Nej så illa är det inte, som tur är. Ser än så länge rätt vettigt ut, rött och början till blåsor.

• Maria84

Gomorron tjejer!
    Lite sådär mindre glad idag, våran dator kraschade igår så allt försvann på hårddisken. Bilderna hade vi ju säkerhetskopierade på en annan disk men allt annat försvann ju.
    Irriterande att alla länkar och sånt försvann också som jag hade sparat.
    Avskyr verkligen datorer ibland, när de krånglar!

Inte hunnit läsa igenom allt ni skrivit men får ta det senare
    Igår var vi ialla fall på marknaden, gjorde inga större fynd direkt.
    Stannade hos mina föräldrar efteråt och bjöds på fika och middag. Sen på kvällen slappade vi bara, var så skönt!

Idag så kommer det rörnissar och elektriker hit och ska byta vattenpump. Sen ska vi iväg och kolla på en tv i stan i em.

• Maria84
    JePaLuLi skrev 2008-07-22 17:12:33 följande:
    BBP är väl Babyproffsen antar jag?De är värdelösa här i stan också. Ville lägga handpenning på en syskonvagn och hämta den i höst men fick inte det pga platsbrist på lagret. Fine, men hon hade en sån jäkla otrevlig attityd. Ha det så bra du med. Vart ska ni?
     Vi hade inget problem med det, vi la handpenning på den vagnen som Lucas har och de kunde behålla den i två månader. Nu hämtade vi visserligen ut den innan men ändå.
    Vi har inte varit några stora fans av BBP i Linköping tidigare för de har varit rätt omöjliga med vissa saker men nu den senaste tiden har det inte varit några problem alls.
    Vi kunde ställa undan en barnstol också och komma in och betala senare.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2